Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1000
Anonym bruker
"Uenig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt mye om «oil change» men ingen har sagt om det virkelig funker. Noen som har gjort dette?

Med oil change mener jeg at man fyller på ren urin i urinrøret med et tynt rør.
Anonym bruker
"Uenig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er i forhold til urinprøve hos lege
Vil du ha alvorlige urinveisinfeksjoner, så er det bare å sette i gang. I verste fall kan du få nyrebekkenbetennelse, som kan utvikle seg til sepsis (blodforgiftning som er en andel dødelig selv med riktig antibiotikabehandling). Nyrebekkenbetennelse (dette er når urinveisinfeksjonen har krøpet fra urinblæra opp til nyrene) betyr sykehusinnleggelse, hvis en ikke får bukt med den fort.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Vil du ha alvorlige urinveisinfeksjoner, så er det bare å sette i gang. I verste fall kan du få nyrebekkenbetennelse, som kan utvikle seg til sepsis (blodforgiftning som er en andel dødelig selv med riktig antibiotikabehandling). Nyrebekkenbetennelse (dette er når urinveisinfeksjonen har krøpet fra urinblæra opp til nyrene) betyr sykehusinnleggelse, hvis en ikke får bukt med den fort.
Vis hele sitatet...
Haha wow, går det an å bli mer "verst tenkelig scenario" enn dette? Lol.

Lykke til med dette TS. Det funker sikkert, men det høres først og fremst veldig ubehagelig og vondt ut.
Sist endret av kmsc; 3. april 2019 kl. 09:34.
Ville heller gått for falsk penis. Man kan bruke øreskyller som man teiper under kuken.

Kompis av meg brukte øreskyller når han kom inn fra perm på åpen soning. Sykepleieren kikka rart når det kom surklelyd fra penis når han hadde klemt ut innholdet. Hehe
Sist endret av Kutulu; 3. april 2019 kl. 13:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Oil change ja. HAHAHAHA. Fikk latterkrampe da jeg så tittelen.

https://www.youtube.com/watch?v=ZIqoRWjiFyo

Det er ikke å anbefale, fake penis er nok en bedre løsning.