Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1181
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
som tittelen sier, så kom jeg over denne: http://www.shangri-la.no/shop/index....24o69vb1m0d3m2


billig og ser veldig effektiv ut, jeg som ikke røyker tobakk så ser jo dette veldig effektiv ut når en for det meste har tilgang på hasj.. men så kom jeg på tanken, innhaleren en butan me dette? hvor farlig for kroppen er dette? hva tenker dere om dette produktet?
Anonym bruker
"Firkantet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var innom der i dag og spurte etter vape for hasj. Hun i kassa sa vent ett år for da kommer det til å være mye mer og bedre vaporisere å velge mellom.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg var innom der i dag og spurte etter vape for hasj. Hun i kassa sa vent ett år for da kommer det til å være mye mer og bedre vaporisere å velge mellom.
Vis hele sitatet...
TS skal vente i 1 år for å få en bedre vape?

OT: Er nok ikke mer farlig å røyke gjennom vape enn papes. Ser ut som en jallaside, så vær forsiktig.
Jeg har en 3 måneder gammel Hero Combuster. Viktig å notere seg at dette ikke blir «vape», da den faktisk brenner materiet, som i en joint. For meg fungerte dette produktet utrolig dårlig - vanskelig å få materiet til å brenne jevnt. Dessuten går den tom for gass før du er ferdig. Vil ikke anbefale noen å kjøpe denne. Sjekk heller ut Google for ordentlige Vaporisers som kun varmer opp, og ikke brenner materien. «The Mighty» nevnes av mange som en av de beste i denne kategorien.
Anonym bruker
"Firkantet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TS skal vente i 1 år for å få en bedre vape?
Vis hele sitatet...
Hvis TS vil ha valuta for pengene, så ja. De gode koster fort litt penger og for hasj er det generelt ikke mye som funker enda.

Magic Flight har en, men jeg har vært gjennom 3 stk på ett år. Greit man får en ny når den blir ødelagt, men så tar det fort et par måneder før man får ny.

Hold deg unna den de selger på scorpius også. Den med 3 in 1 (mulig den heter r2d2). Den funker ikke til noe og er fort 1000kr bortkastet.

Black X sin er veldig god på grønt, men du får den sjeldent sendt til Norge.
Virker nasty og upraktisk med butangass. Pipe eller bong gjør samme nytten, og er trolig mye mer skånsomt og chill å røyke på...
Hvis du vurderer vaporizer, vil jeg fraråde Magic flight launch box som alle skryter av (funker bare med weed uansett).

En kompis har Arizer extremeQ, den funker fett med både weed og hasj. Men det er en stasjonær-vape som tar noen minutter å varme opp. Bonusen er at du kan velge mellom å fylle bags med damp, eller koble en slange rett på vapen.
Tror den koster rundt 800-1000kr på nettet, kan anbefale den isåfall.

Hadde ihvertfall brukt pengene på noe annet enn Hero-combusteren.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TS skal vente i 1 år for å få en bedre vape?

OT: Er nok ikke mer farlig å røyke gjennom vape enn papes. Ser ut som en jallaside, så vær forsiktig.
Vis hele sitatet...
Shangri-La er en av de eldste butikkene i Oslo som selger røykeutstyr. Har handlet både i butikk og på nett i mange tiår.

Eier av butikken er veldig hyggelig å seriøs så ikke noe jalla der.

Akkurat den vapen har jeg ikke prøvd så kan ikke si hvor bra den er, men ser ut som en ok vaper.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da blir det ikke kjøpt noe Hero-combuster på meg! takk for hjelpen! :-)
Bestill på nettet isteden, det finnes mange vapes laget for hasj også.
Sitat av Soletti Vis innlegg
Bestill på nettet isteden, det finnes mange vapes laget for hasj også.
Vis hele sitatet...
Ingen av dem kan erstatte jayen dessverre. Men Mighty er den beste om man skal velge en.