Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5941
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Denne verktøykassa

Har handlet merket fra http://www.norsktilhengersenter.no/ (NTS) før, og selv om de har den i annonsen sin på finn.no, har de den ikke inne. Har snakket med dem på telefon og de sier at det ikke vil være lønnsomt å bestille inn en container. De bare kjøpte opp restlageret til leverandøren i Norden.

Tools.no står på kartet til VPP, men det er visst en feil. Ville vært for mye stress for dem å registrere seg igjen og sånn.

NTS sa at ingen selger i nord- eller øst-Europa, og amazon.co.uk vil ha £800 for den, og sender ikke til Norge.

ebay.co.uk og .com har én som selger (beesleys_tool_shop_uk), og de leverer ikke utenfor UK. ebay.de har ikke modellen.

Det finnes jo mange andre en kan kontakte, for kanskje NTS ikke har så god oversikt som de tror. Hvem er den neste jeg bør snakke med?
Kan jetcarrier eller lignende være en ide?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jeg har tenkt tanken, men aldri brukt noe slikt, og norsk reklamasjon er kjekt å ha. Heisann!

Da blir det vel epost til VPP, og om de ikke sender direkte: Jetcarrier de pålitelige e.l.

Eller finnes det en norsk leverandør likevel? =)
Kanskje folk også kan hoste opp alternativer som faktisk selges i Norge, dersom du oppgir hva som gjør at du vil ha akkurat denne? Det finnes jo sikkert en million forskjellige verktøykasser, -vesker, -bagger og -sekker til salgs her i landet, så noen burde vel treffe innenfor specs?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Tja. Verdt et forsøk:

- Solide materialer, slitesterk sak
- Nok plass til alt verktøy jeg har
- Lar en utnytte volumet godt
- Ser ut til å la meg slippe å få X utav veien for å få tak på Y (Adam Savage sin "First order retrieveability")
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jeg sendte en epost til VPP rundt samme tid denne tråden pågikk. Etter litt fram og tilbake hadde de snakket med Beesleys, jeg bestilte fra dem, og verktøyskasseveska er flott og fin og min.