Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1706
Hei!

Jeg har tatt meg fri, er sliten og vil reise bort noen dager.

Har lyst til å dra allerede i dag.

Trodde at det skulle være greit å få seg en billig chartertur, hvis man bestiller samme dag, eller i det minste dagen før?

Men sånn er det tydeligvis ikke?
Jeg skjønner det ikke, det må jo være "ledige" plasser, men jeg finner bare priser over 3000,- om jeg drar i morgen, og over 8000,- om jeg drar i dag, og det er litt mye for lommeboken min akkurat nå.

Om jeg drar etter helgen koster det nærmere 1000,-

Noen som har noen tips?
Du må huske at det som regel er billig når få personer har lyst til å dra.
Etter helgen kan færre reise, dermed blir reisene billigere. Når du skal mekke deg en billig restplass burde du oppdatere ganske ofte i og med at det gjerne ligger ute bra tilbud i kort tid før de blir tatt.
Rett etter ferier er det gjerne billigere. I fjor dro jeg og en kompis til Gran Canaria veeldig off-season for 1300kr pr pers i med dritbra leilighet.
Nå er det jo mange som tar fri førstkommende uke i forbindelse med påsken, og i slike høytider er det sjelden billigere billetter å få.