Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1219
Hey Vil lage nettside, Men.. Har noen tips om noe jeg kan lage nettside om? Evnt tjene litt penger på. (Veit hvordan jeg lager osv, Trenger tips til hva jeg kan lage om.)
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sikkert mange som sitter med en god ide til en nettside, som de vil gi bort til en ukjent på et forum istede for å gjennomføre den selv.
Registrer deg hos Google Adsense, lag en wordpress blogg og skriv om temaer som slanking, eller ting som folk søker etter.
Adsene dine vil gi deg faktisk en del inntekter.
Sitat av Lima Vis innlegg
Sikkert mange som sitter med en god ide til en nettside, som de vil gi bort til en ukjent på et forum istede for å gjennomføre den selv.
Vis hele sitatet...
Kom med forslag!

Sitat av Erlendman Vis innlegg
Registrer deg hos Google Adsense, lag en wordpress blogg og skriv om temaer som slanking, eller ting som folk søker etter.
Adsene dine vil gi deg faktisk en del inntekter.
Vis hele sitatet...
Men så er ikke slanking det jeg er mest interessert og skrive om, men takk for tipset! Kan skrive om noe annet om noen har tips.
Sitat av Cobraultra Vis innlegg
Men så er ikke slanking det jeg er mest interessert og skrive om, men takk for tipset! Kan skrive om noe annet om noen har tips.
Vis hele sitatet...
Ingenting du er interessert i? Vanskelig for oss å gjette oss frem til
Hadde jeg hatt en god idé, så hadde jeg ikke gitt den vekk til en random person på et random forum uten videre.
Tenk deg litt om, hva er det folk søker etter, hva vil folk lese om?
Som nevnt over her, slanking osv er jo alltid en vinner, da det alltid fins desperate personer ute etter alle slags dumme snarveier til å få "drømmekroppen".

Ting som slår meg uten å gå for mye innpå detaljer, er ting som:
Sex
Slanking/kropp/skjønnhet
Mote/sminke
Kjendiser/sladder
Musikk
Reise
Spill
Elektronikk/IT
Narkotika


Det er alt etter hva du gjør det til, og hvordan du gjennomfører det.
Sist endret av Juliaan; 9. november 2013 kl. 21:26.
Om du vil tjene penger? Lag en om lån/forbrukslån/kredittkort.
Hvis du vil tjene penger, så burde ikke skrive om bare det DU intresserer deg for, men det ANDRE intresserer seg for, ellers kommer det til å være bare du som sitter å leser.
Lag en om sparetips for din aldersgruppe. Feks studenter.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Registrer deg hos Google Adsense, lag en wordpress blogg og skriv om temaer som slanking, eller ting som folk søker etter.
Adsene dine vil gi deg faktisk en del inntekter.
Vis hele sitatet...
jeg er registrert via google adsens siden jeg har over 52000 views på youtube blir da noe dollar pr mnd men jeg tjener ikke mye!.