Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 948
Hei. Skal gå til innkjøp av ny pc fra komplett.no .
Skal ikke bygge selv denne gangen.
Budsjett: 15-18k.
Krav: Gtx 1080, i7, vannkjølt cpu.
Så lurer jeg på om noen kunne tatt en av de gamingmaskinene og konfigruert best mulig hardware innenfor mine krav og mutt budsjett ?
Er første gang jeg kjøper en ny maskin og vil få mest mulig utav kjøpet uten å bygge selv.
Har alt av skjerm, mus etc.
Noen som orker å hjelpe meg ?

Har sett på denne https://www.komplett.no/product/11125#!tab:extra .

Om noen ikke kommer med noe bedre så kjøper jeg denne, men legger til vannkjøling. Hvilken av de vannkjølingene burde jeg gå for da? de som står listet innpå "konfigurer"
Sist endret av xaine; 22. juni 2016 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg kan ganske lite om dette, men etter å ha sett utallige tråder om gaming pc kommer folk helt sikkert til å fraråde deg og kjøpe en i7 prosessor hvis du kun skal bruke den til gaming. Da er en 15 mer en nok og en i7 vil være så å si bortkastet
Sist endret av random72742; 22. juni 2016 kl. 23:18.
den du linker til er helt grei den, litt overpriset men sånn er det jo når man skal ha et ferdig system, jeg prøvde å modifisere noen av de billigere modellene men de hadde ikke valg for 1080