Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2974
unogurder
1 0
SÅ, jeg har lenge hatt lyst til å begynne med å lese tegneserier, men jeg har ikke peiling på hvor jeg skal starte Jeg er fan av superhelt filmer osv. men jeg har hørt at det er bedre å lese tegneserier. Hva skal jeg starte å lese? Hvor kjøper man tegneserier?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
outland.no er et godt sted å starte, de har butikker i Trondheim, Oslo, Bergen, Kristiansand, Fredrikstad, Stavanger og Sandvika. Så befinner du deg i et av de byene kan du møte opp og snakke litt med de, de har vel noen anbefalinger.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Vet Marvel har Marvel Unlimited, hvor du kan lese hva du vil av dem til en fastpris i måneden om du er okei med digitale kopier. Ellers hører man jo rykter om at i mørke hjørner på nettet så betaler de ikke for tegneserier, noe jeg selvsagt ikke vil anbefale deg å finne på, men det ville jo vært en løsning for å se om det er noe for deg i det hele tatt.
Gå innom Outland ja

Spørs hva du er fan av. Om det er historien. de kule kostymene. eksplosjoner og slossing, etc.
Jeg er fan av gode historier og trenger ikke all verden med sverd og latex drakter (k9z).

Sandman
Watchmen
V for vendetta
Hellblazer (Garth Ennis sin run)
Petrograd
Tronsmo fører en del (bl.a. Joakim Pirinen - hett tips) som outland ikke fører.