Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 193
Som nevnt i tittelen ønsker jeg tips, gjerne link, til den coco-coiren som du har god erfaring og gode resultater med.
Jeg har prøvd med noe fra clas olsson, anbefaler ingen det. Nå tester jeg en coir som er ment for reptiler av merke exoterra, men har lest på forumet at det ikke er spessielt god kvalitet.

Noen som kan tipse om et merke du har god erfaring med?

Setter pris på alle svar, på forhånd takk
En hvilken som helst til reptiler funker fett, da er det ingen tilsetningsstoffer eller noe. Jeg har brukt fra Trixie, Exo terra og Gigan terra uten nevneverdig forskjeller.
Trådstarter
46 6
Sitat av CannaLars Vis innlegg
En hvilken som helst til reptiler funker fett, da er det ingen tilsetningsstoffer eller noe. Jeg har brukt fra Trixie, Exo terra og Gigan terra uten nevneverdig forskjeller.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, leste noe om at exo terra var dårlig rett etter jeg hadde kjøpt en kloss, men da bruker jeg den å ser hvordan det går