Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1882
Hei kjære freaks. Jeg vurderer å kjøpe 300mics LSD i sommer for å prøve for første gang, men er ikke 100% sikker på om det er en god ide. Har hatt planer om det tidligere, men har avlyst det pga usikkerhet/nervøsitet. Er fremdeles litt usikker, men har ekstremt lyst til å prøve LSD. Er det en dårlig ide å ta LSD med en snert med usikkerhet? Eller burde jeg vente enda lenger så kanskje usikkerheten blir borte? Vil gjerne unngå en bad trip.

Btw, skal ikke ta alle 300micsa, bare rundt 100-150.
Blomzterkasse
Først og fremst bør du ikke gjøre det aleine. Men sammen med gode venner.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1. Hvor gammel er du

2. Set & setting

3. Har alltid litt angst før/når man skal ta det man vet jo ikke hva som kommer til og skje om det blir bra eller crap men er bare å hoppe i det, som regel går det bra hvis du er i det riktige mindsette. Gjorde det selv alene første gangen og det var magisk.

Buy the ticket, take the ride!
Grønt&brunt's Avatar
Trådstarter
43 2
Sitat av Insaine Vis innlegg
Først og fremst bør du ikke gjøre det aleine. Men sammen med gode venner.
Vis hele sitatet...
Tenker å gjøre det sammen med dama

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1. Hvor gammel er du

2. Set & setting

3. Har alltid litt angst før/når man skal ta det man vet jo ikke hva som kommer til og skje om det blir bra eller crap men er bare å hoppe i det, som regel går det bra hvis du er i det riktige mindsette. Gjorde det selv alene første gangen og det var magisk.

Buy the ticket, take the ride!
Vis hele sitatet...
Er 16 år gammel. Har lest om LSD ganske lenge, så tror jeg kan det viktigste. Tenkte å gjøre det inne, men å evt reise ut i naturen etterhvert
Sist endret av Grønt&brunt; 29. mai 2018 kl. 01:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tok lsd 4 ganger mellom 125-200ug 1-2 lapper hver gang, og det gikk fint. Men så kjøpte jeg av en annen dealer og de var jævlig mye sterkere og jeg endte opp med og ta 3 stk. Ca 1000ug tilsammen.

Enden på visa var en badtrip på 30Timer, setting å alt var bra, men ble stuck i loop i noe som føltes ut som flere uker. Og jeg mistet meg selv totalt bit for bit, var det jævligste man kan forestille seg. Men figthet meg tilbake igjenn med psyken i behold.

Hvis du vil prøvd lsd så vær forsiktig. Du vet ikke hvordan du takler det. Selv etter du blir trygg på det.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Jeg ville sagt at dersom du er usikker, så er det nok greit å vente. Jeg tenker også på det at du er 16 år gammel, og at en ikke skal ta så lett på psykidelika når en er ung. Jeg kan dog lite om akkurat dette feltet rent erfaringsmessig, men det er vel stort sett frarådet å ta syre i ung alder pga. noe greier med hjernens utvikling.

Dersom du ender opp med å prøve LSD, er det som regel lurt å ha noen venner med deg som du kan stole på, gjerne som har erfaring med LSD, slik at de vet hva de har å forvente. Tenker da på verste utfall, som er en bad trip. Jeg har hørt nok historier om folk som gjør dumme/farlige ting når de tripper, så en tripsitter eller to kan aldri skade.
En tommelfingerregel sier at hjernen er ferdig utviklet når man er 25, og at man bør vente med psykedelika til man har nådd den alderen. Å ta LSD før man er 18-20 er rett og slett uansvarlig og veldig dumt. Det er ikke småtterier man tukler med, og psykedelika medfører gjerne personlighetsforandring (som igjen kan være positivt, men hvorfor endre personlighet når du ikke har funnet ut av hvem du er enda?)
16 år er og blir for mye ungt for LSD. Kan også legge til at en må være inneforstått med at badtrips skjer og at når det skjer kan du ikke annet enn å bli med på turen.

Sist jeg tok LSD I en alder av 21 hadde jeg hen helt jævlig tur som satte meg helt ut i ettertid. Jeg kjente ikke meg selv igjen lengre og følte at jeg var i en annens kropp og så gjennom deres øyne. Det tok godt og vel et år for meg å komme meg ordentlig på beina igjen.

Vent, du har 80 år på deg til å ta syre og feiltrinn nr. 1 er å forhaste seg.
Du er ikke moden.denne nervøsitet/usikkerhet sammen med din unge alder tilsier at du bør vente. Vent helst til over tjue år.

Å trippe i ung alder kan forvirre tilværelsen
Ikke ta 300 mikro første gang. Det er utrolig idiotisk og ikke starte med en ekstremt forsiktig dose første gang. Jeg synes det er mer ansvarlig og vettugt å ta en halv lapp første gang. Noe Rundy 75 mikro. Når du tar det er det ingen vei tilbake og det er umulig å si hvordan du reagerer på det, spesielt om du er litt nervøs allerede. Jeg liker å ha valium eller seroquel på lur når folk tar det første gang.
Enig med de andre i tråden her, vent til du blir eldre, du har god tid som du for eksempel kan bruke på å lese deg opp.
vi kan uansett ikke hindre deg, men om du absolutt vil utsette deg for det så les denne her først: http://www.angelfire.com/oh/glennwiz/lsd.html
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok selv syre i 16-års alderen, gikk fint de første gangene. Jeg fikk ikke noe ut av å trippe, utenom en jævlig lættis trip med morsomme minner som jeg kommer til å ha for livet ut. Litt før jeg fylte 17 år så hadde jeg en tripp som fucket opp livet mitt. - Jeg og en venn tok en dose med syre fra darkweb, (rundt 250ug), denne trippen var helt reality breaking. Dagen etter våknet jeg opp, følte meg rar - litt som jeg forstatt trippet.

I en alder av 16-17 var hjernen min forstatt i utvikling, og syre fucket opp den utviklingen, eller hvertfall modifiserte den på en eller annen måte.

Jeg er nå 21, og hjernen min er ganske spaca.

Ville anbefalt deg å vente til du er rundt 20 år gammel, men du gjør som du vil. Om du skal trippe så pass på at du får ekte vare (testkit), Set&setting er utrolig viktig. (Tripp på et komfortabelt sted, hvor du kan gjøre hva du vil, tripp med noen du kjenner godt, ikke en venn av en venn). Doser riktig (100 ug er en fin start dose)
Blomzterkasse
16 år kan jeg være enig i er altfor ungt. Leser at så og si nesten alle som prøver havner på bad Trip jo. Jeg har flest gode erfaringer med lsd. Men en gang jeg brukte det aleine, ja då ble eg sykemeldt en måned. Heldigvis hadde jeg sterk psyke og kom meg fort. Jeg var da i 20 årene. Jeg ville gjort noe annet hadde jeg vært deg. Drikk deg full med damen og ha vill sex opp etter veggen eller noe lignende. Det er leit om en av dokker, iverstefall begge får livene ødelagt allerede før dere er i gang. Er det verdt å ta sjansen? Er du glad i hun så tenker du deg om en gang til. Det er så mye dere kan gjøre som er mere spennende og ikke minst ufarlig.