Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2791
Var på en fest i helga og prøvde E for første gang i mitt liv. Jeg er voksen , i begynnelsen av 30 årene. Jeg fikk først en halv tablett. Etter ca en halv time følte jeg meg skikkelig bra. Jeg følte meg så glad og lykkelig. Vi satt oppi en jacuzzi og etter litt over en time tok jeg en halv til.
Jeg bare lå og fløt, helt i min egen verden. Hver gang ørene mine gikk under vann og jeg hørte lyden ifra boblene, det var så deilig. De andre eksisterte på en måte ikke da, det var som om jeg var i en helt annen verden. Det var deilig . Jeg gikk under flere ganger mens jeg lå og fløt, stemmene deres var langt borte på en måte når de dro meg opp. Hørte liksom langt borte at noen sa at jeg bare skulle slappe av, de passet på. Var heldigvis med gode venner . Dette er to dager siden og jeg vil bare tilbake, flyte i jacuzzien etter en sånn tabelett. Må nevne at vennene mine stadig hentet vann til meg. Men jeg var så i min egen verden at de helte kaldt vann over meg for å få meg til å fokusere. Opplevde etter at keg var ferdig med å bade at jeg skulle lese en mld på mobilen. Det gikk ikke, synet flimret. Hadde ikke sjans å lese. Når jeg så på en person, flimret det sånn at jeg så 10. Men hvis jeg holdt for det ene øyet så jeg klart, men ikke med begge. Dette varte i underkant sv en halv time . Men gjorde meg ikke redd. Det var min første gang.
Høres ut som en super første gang!

Skjønner godt at du vil tilbake, men for å opprettholde magien må man holde det til hver 2 -3 mnd
Sist endret av Dodecha; 27. juni 2017 kl. 15:11. Grunn: Duplikatmelding
Bumper hver tredje mnd. Ta mdma så vet du lettere hvor mye du tar