Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1004
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Hver gang jeg skal ta aduvanz må jeg alltid over 100mg for å kjenne noe. Idag var jeg oppe i 150mg fordi jeg kjenner ikke noe annet. Hvorfor skjer dette egt, har ingen toleranse for har ikke tatt det siden sommer?
BRAND ∞ STRONG
å sånn har det alltid vært?
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
å sånn har det alltid vært?
Vis hele sitatet...
Ja helt siden første gang. Tok 60mg og jeg kjente ingen ting så måtte ta 60 til å da ble det gøy
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aduvanz/elevanz er dosert til det man kaller terapeutiske doser, det er ikke meningen at man skal føle rus av dem. For å få ruseffekt av ADHD medisiner, må man derfor ta flere av disse. 30mg lisdeksamfetamin tilsvarer 8,9mg dexamfetamin. Nå er jeg ikke helt sikker på hva en normal rusdose på amfetamin er, men jeg tipper det tilsvarer rundt 50mg? Isåfall må man ta ca 170mg lisdeksamfetamin for å få tilsvarende effekt som 50mg ren amfetamin.
Jeg tar ikke Aduvanz ofte, men de få gangene jeg gjør pleier jeg ta 3-4 70mg omgangen, det fungerer bra.
OM det er bra for meg, det vet jeg ikke, men er ikke en fast greier, får ikke tak i enkelt.

Bedre og billigere og kjøpe speed om du vil bli speed rusa ikke like rent da.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor gjør du det? For å ruse deg «bare» eller har du noen problemer du ønsker å komme unna? Bare lurer da jeg går på de for ADHD.
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Jeg tar ikke Aduvanz ofte, men de få gangene jeg gjør pleier jeg ta 3-4 70mg omgangen, det fungerer bra.
OM det er bra for meg, det vet jeg ikke, men er ikke en fast greier, får ikke tak i enkelt.

Bedre og billigere og kjøpe speed om du vil bli speed rusa ikke like rent da.
Vis hele sitatet...
Enig! Lisdeks er veldig svakt om man er ute etter rus. Jeg har ADHD hvis det har noe å si.