Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 922
Jeg blir gal, jeg finner ikke et konkret svar på om det er lovlig, alt ender i gråsone, noen med litt høyere iq eller kompetanse som kan hjelpe?

Finner det ikke på narkotika listen heller
Sist endret av Pewkinzoe; 26. mars 2023 kl. 00:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"Phenethylamines refer to a class of substances with documented psychoactive and stimulant effects and include amphetamine, methamphetamine and MDMA"
Så nei...det kan jeg aldri tenke meg
Sitat av Castaneda Vis innlegg
"Phenethylamines refer to a class of substances with documented psychoactive and stimulant effects and include amphetamine, methamphetamine and MDMA"
Så nei...det kan jeg aldri tenke meg
Vis hele sitatet...
Phenethylamine er ett eget stoff. Phenethylamine"s" er en gruppe stoffer.

Til ts: kan jeg spørre hvorfor du ønsker å skaffe dette? Meg bekjent så krysser ikke PEA BBB
Trådstarter
15 1
Sitat av Alge Vis innlegg
Phenethylamine er ett eget stoff. Phenethylamine"s" er en gruppe stoffer.

Til ts: kan jeg spørre hvorfor du ønsker å skaffe dette? Meg bekjent så krysser ikke PEA BBB
Vis hele sitatet...
I det hypotetiske senarioet har jeg gode grunn
Dont be shy! Kan det brukes til å produsere visse drugs eller noe?
Gammel tråd her.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=245724

Ellers så står.det på dopinglisten og ikke narkotika listen er det jeg finne ut, så er vel ikke direkte ulovlig.
Sist endret av tearz83; 26. mars 2023 kl. 15:18.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Ellers så står.det på dopinglisten og ikke narkotika listen er det jeg finne ut, så er vel ikke direkte ulovlig.
Vis hele sitatet...
"Fenetylamin står ikke på narkotikalista. Det finnes blant annet naturlig i sjokolade( kakao).

Fenetylaminer som gruppe er derimot på narkotikalista og dermed ulovlige. Eksempler på fenetylaminer er amfetamin, metamfetamin, PMMA og MDMA i tillegg til en rekke nye psykoaktive stoffer. " Hilsen Rusinfo

Kan lønne seg å søke på norsk.
Trådstarter
15 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Fenetylamin står ikke på narkotikalista. Det finnes blant annet naturlig i sjokolade( kakao).

Fenetylaminer som gruppe er derimot på narkotikalista og dermed ulovlige. Eksempler på fenetylaminer er amfetamin, metamfetamin, PMMA og MDMA i tillegg til en rekke nye psykoaktive stoffer. " Hilsen Rusinfo

Kan lønne seg å søke på norsk.
Vis hele sitatet...
Kan ikke finne at det som en gruppe er på lista men spesifikke andre fenelytaminer er på, men fenelytamin er jo også et spesifikt stoff som ikke er på lista