Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 575
Hei, jeg har inntatt både oralt og nasalt attentin. 8x5mg attentin og 10mg zolpidem. Ønsker veldig gjerne raskt svar mtp jeg har 4% strøm og har ingen tilgang på lader.


Jeg følee litt ubehag, sikkert angst. Men jeg føler tetthet i brystet, eller trykk kan vi si. Litt tung i pusten.


Vet daglig dose dextro amfetamim er 5-60mg.jeg har jo ikke tatt over det ellee i nærheten av en lethal dose.


Mwn tenker dere følelsen i beystet er grunn til å oppsøke lege? Fordi det er noe jeg absolutt ikke ønsker mtp jeg sitter inne på åpen soning, og det vil skape endel problemer om jeg må nå oppsøke hjelp.



Jeg vet ingen her er helsepersonell og kan gi meg konkret svar, skjønner godt tråder som KAN handle om liv og død blir slettet, men tenker jo selv det bare er angst, vil bare ha tips. Og om det har noe å si, skriver dette slik tråden (kanskje) ikke blir sletta. Jeg er full klar over at ingen her på freak kan gi meg et konkret svar på dette, skjønner godt det ikke hadde vært bra for forumet om jeg hadde endt opp med å dø av et tips som blir skrevet, som feks (du er helt trygg) og det tipset endte med å skade meg. Så jeg sier (jeg samtykker til å ta i mot tips i denne tråden. Om et av tipsene skadee meg, er det på MITT ansvar)




Nå skrev jeg mye her lol (amfen står bak det, hehe),men håper ikke tråden blir sletta og at noen svarer raskt.



Vh - mannen du kjenner. Setter prisnpå svar og jeg setter prismpå om tråden ikke blir sletta.


3% strøm...
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
angst går nok bra
Anonym bruker
"Løpende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du vært våken en stund? Kl er 5 om morran så har en anelse om at du kanskje egentlig bare er litt sliten.
Evnt ta en zolpidem til?
Det du opplever kommer av vasokonstriksjon, og er ganske vanlig om du bruker amfetaminer, og spesielt kombinert med nikotin eller koffein, som også har den samme effekten på hjerte og karsystem. Du er nok langt unna dødlig dose enda ja, men jeg må nok rette på deg og si at en maks dose er rundt 40mg deksamfetamin spredt utover dagen (om jeg husker riktig), så du ligger nok i overkant for en enkeltdose.
Sist endret av tasmus82; 25. mars 2023 kl. 05:16.