Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 904
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var en skjip dude som var frekk nok til å bryte seg inn i mitt hjem, mens jeg satt i Traumebehandling og bo der i noen uker. Nå er ikke jeg en person med mye penger og midler , går på NAV og syns saken har gått tregt og fått lite hjelp. Forsikringen skal hjelpe meg nå snart men Snuten dro og bare lot den knuste verandadøren stå som den var slik at hvilke som helst neste skjipe folk kunne gå inn og forsyne seg. Eller bo der, karen sitter i varetekt og de brukte en måned på og si hvem det er , og har vært veldig tilbakeholdene med å si hvem det er, personvernloven ? Ville vite hvem det er for å høre om det er en person jeg kjenner. Verste er at jeg tror jeg kjenner personen , han har brukt et "kallenavn" og en nabo så at han ble arrestert. Jeg måtte forlate Traumebehandlingen, for å løse opp i dette og ordne f.eks glassmester til vinduet. Så ja Arvegods, og alt av verdier er stjålet, og enda en Traume er i livet mitt. Syns ikke synd på meg selv , men makan så dårlig av Onkel Blå og bare la det stå sånn. Noen med råd og kanskje lignende erfaringer som kan hjelpe til med tips? Setter stor pris på det.