Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 622
Hei skal kjøpe en ny monitor imorgen, spiller mye forskjellig men mest CS.
Noen som har tips til skjermer for gaming innenfor 2500kr.

Helst på fra power, mye gode deals nå på black friday.
Sist endret av sebastian24; 24. november 2022 kl. 23:50.
Hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøp asus tuf 280hz, siden du sier du spiller mest cs der fps & hz er superviktig.

Om du vil ha 27“ 1440p, burde du også legge til et par lapper slik at du får IPS-panel.


https://www.komplett.no/product/1205...E&gclsrc=aw.ds
Skal du ha over 200+hz så hold deg unna odyssey g5 om du spiller spill som escape from tarkov etc. Skjermen er så mørk at man må justere på sortnivåene i så stor grad at det ser ikke bra ut. På den skjermen har hz virkelig gått utover lysstyrken.

På en annen side tror jeg man får svært liten gevinst av 200+hz med mindre du er virkelig dreven. 144-165hz holder i lange baner for de fleste av oss. Jeg hadde heller lagt pengene inn i høyere oppløsning. Grei skjerm something linket til, men hadde nok siktet meg mot et IPS-panel jeg også.
Sitat av something Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg har kjøpt denne, koblet både pc og xbox på denne.
Utrolig fornøyd med skjermen.

Kan ikke justere høyden på den.
og min heller litt mot venstre, noe jeg har kontaktet komplett for.
Lest andre som også har opplevd dette.