Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 741
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant nettop flein som jeg plukket 3 år siden, funke det fortsatt eller e det ubrukelig?
Hvis de har vært oppbevart kaldt og tørt på ett mørkt sted så vil de mest sannsynlig virke. Har hatt gode tripper på gammel sopp flere ganger.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hvis de har vært oppbevart kaldt og tørt på ett mørkt sted så vil de mest sannsynlig virke. Har hatt gode tripper på gammel sopp flere ganger.
Vis hele sitatet...
Har logget bretta inni ett A4 ark, kaldt? Ehh ikke sikkert dem har vert kald om sommeren
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lagra mine i ca 2 år i glasskrukke etter anbefaling og hadde ikke god effekt, kjente ingenting av 1,5g.
Jeg har hatt sopp lagra mørkt, tørt og lufttett i glass i 5 år og det funket helt fint. Mørkt og lufttett er viktig da oksidering og sollys ødelegger psilocybin over tid.
Jeg har også god erfaring med å lagre soppen tørt og mørkt. Har hatt sopp liggende i varme rom (Tørt og mørt) i fire år uten at jeg merket noe forskjell på vanlig mengde/dose.
Det er ingen nødvendighet overhodet å lagre soppen kaldt så fremst du ikke skal lagre den i tiår.