Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1076
Hei.. har en sak jeg må finne ut av, driver med ei jente og noe jeg aldri har vert borti siden man jailbreaket tlf’er på ungdomsskolen, uansett hvor vi er, sammen eller ikke, viser den at hun er på enten riktig, eller 3 andre forskjellige adresser. Trodde dette var så og si umulig? Er jeg i psykose eller er det noe muffins her? Ikke første indisien akkurat og dette gjør det ikke lettere, men hun skylder på barna kødder med tlf hennes…
Blir helt gal av det, samtidig forventer hun at hun skal se min eksakte posisjon hele tiden(???)
Står det ikke en tid bak der?
Så om en person ikke har vært på snap på en time, kan personen være et annet sted enn det snap viser
Tror ikke det er vanskelig å spoofe lokasjonen på Snapchat, det fungerer jo på alt annet.
Man kunne det før, men det er år siden jeg holdt på med jailbreaking så vet ikke hvordan det er den dag i dag.
Link til side som fungerer, brukte den for noen år siden da jeg spilte pokemon
https://drfone.wondershare.com/virtu...n-changer.html
Aner ikke hvordan det er på iPhone, men har gjort dette på Android mange ganger. Ikke noe problem å få fake lokasjon der.
Det der hørtes ikke ut som en god start på forholdet, uansett om hun spoofer eller ikke. Om hun vil vite din eksakte posisjon uten at du har gjort deg fortjent til det, kom deg unna. Been there, done that.
Sist endret av Emilher1; 23. mars 2023 kl. 12:26.
Du får kjøpe Snapchat + så ser du selve reisemønsteret.

Når det er sagt så bør du skru av hele kart greia om den gjør at du blir mistenksom nok til å stille disse spørsmålene offentlig.
Hvis ikke dere stoler nok på hverandre til at dere kan slå av snapkart og ha litt privatliv, så er absolutt ikke dette den rette partneren for deg

Viktigste i ett forhold, bortsett fra følelser, er at man stoler på hverandre
Sist endret av Båtbåtbåt; 23. mars 2023 kl. 15:45.