Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 857
Lå under fartsgrensen lenge, men bomma helt og lå i nesten 50 km/t i 40-sona og der stod det en snut med laser og pekte på meg.... men ble ikke hanket inn.
Hva kan jeg vente meg? Så ut som det blinka i linsa hans, kan jeg forvente meg det samme som om jeg kjørte for fort forbi en fotoboks?

Kan de kontrollere etter bare telefon og belte? Brukte belte og hadde begge henda på rattet. Kan jeg ha hatt så flaks?
Sist endret av CannaLars; 21. mars 2023 kl. 09:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skjer sikkert ikke noe, tror du hadde blitt tatt inn.
Aldri hørt om at det skal ha noen konsekvenser.
Det er fotoboks som er automatisk. Kontroll er kontroll og du ville blitt vinket inn.
Da håper jeg at det ikke skjer noe! Takk!
Det er feilmargin på speedometer og de trekker sikkert fra noe på målingen. Så ikke sikkert du var noe særlig over 40kmt.
Speedometeret viser vel ca 5 km over på de fleste biler. I tillegg må politiet ha en feilmargin. Er det veldig mange som kjører for fort går den feilmarginen opp, for da kan de ikke stoppe alle. Det blinket du så var sikkert bare en refleks av noe i linsa. Kankje dine egne frontlys? Jeg har aldri hørt at en laserpistol sender ut synlig lys.

Ble du ikke stoppet på stedet, tror jeg du bare kan glemme det og si til deg selv at nå var du heldig.
Var sletta lang? Kan hende hen målte gjennomsnittlig fart osv. Var nok ikke så gæli mtp fratrekk å fiiint vær ;D