Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 862
Om man skal bestille en pakke men ikke har en post adresse og bestille til, hvordan bestiller man til postkontor eller hentested?
Sitat av Pewkinzoe Vis innlegg
Om man skal bestille en pakke men ikke har en post adresse og bestille til, hvordan bestiller man til postkontor eller hentested?
Vis hele sitatet...
Postnord/posten har flere pakkeautomater du kan velge få pakken til. Anonymt er det også om du bruker hodet litt. Du velger dette i bestillingen om du gjør den på nett, eller ber vedkommende som skal sende pakken velge dette. Samme gjelder henting i butikk, men da har du jo kamera og risikerer måtte vise legitimasjon.
Sist endret av HmmSkeptisk; 21. mars 2023 kl. 00:34.
Ikke glem tjenesten "Poste Restante". Da kommer den til postkontoret ditt og du må hente den der.
Jeg har lagt inn adressen til butikken før (sammen mitt eget navn da, ikke navnet på butikken). Det funka fint.
Sitat av mermaid Vis innlegg
Jeg har lagt inn adressen til butikken før (sammen mitt eget navn da, ikke navnet på butikken). Det funka fint.
Vis hele sitatet...
Men da har du vel avtalt med butikken, slik at de ikke returnerer den som feilsendt?