Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 865
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sikkert tatt oppimot 12gram siden kl 1 i dag og føler fremdeles ingenting...

Dette er 500mg kapsler. Gjorde ett siste forsøk nå, 4 gram med FAA og 4 med HCL. + 1 gram av hver hvor jeg åpnet kapslene og parachutet dem.


Dette er kjøpt fra rawpowders, prøvde kratomen dems i går og den funket greit den.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å si at dette er første gang jeg prøver phenibut. En fyr sa det kunne ta opptil 4 timer før jeg nådde peaken men fremdeles ingenting...
12 gram?! Get fucked, du har basically forgiftet deg selv.

Phenibut er noe utilregnelig dritt, jeg har selv opplevd at det har tatt både 12, 16 og 24+ timer før det kicker.
Ikke drikk en eneste øl eller ta noe som helst ned-dop nå. Kan bli livsfarlig hvis du gjør. Du dør ikke av 12 gram phenibut alene, men det forutsetter at du ikke tar mer og ikke blander med noe annet.

Det er sånn logikk som fører til at folk dør av andre typer rusmidler - når et rusmiddel "ikke virker" til tross for at du tok riktig dose, da tar man ikke riktig dose x 6 for at den skal "ikke virke" mer? PMA/PMMA-klassiker.

Les deg opp neste gang, ikke bare hør på hva en fyr sa til deg.

Har du benzo- eller alkoholtoleranse forresten?
Sist endret av Stray Wanderer; 22. oktober 2022 kl. 20:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler meg svimmel og litt trøtt.

Ingen eufori eller rus vil jeg si...
Hva forventet du? Phenibut er ikke et rusmiddel..
500mg uten toleranse er mer en nok for å bli rolig og avslappet. Det gir ikke noe buzz på den måten.
Du kan sannsynligvis vente deg en heftig nedtur - ala benzoabstinenser. Dette kommer vannligvis ved bruk flere dager på rad/i løpet av uken, men 12g er sinnsykt mye - typisk noe man leser på reddit eller bluelight fra 2008 e.l - og er ikke en handling som gjenntas...

Leste du NOE som helst om virkning/mengde/forhåndsregler før du stappa i deg? Det er ikke veldig lett å skulle forklare lege/sykehus at man overdoserer på et ukjent og myteomspunnet russisk angsdempende - som det ikke finns (i vert fall lett tilgjengelig) en eller annen form for motgift mot. Du kan eventuelt be lege om Baclofen hvis neste uke blir uutholdelig (ikke at jeg tror du får det).
tenkier meg han aldri gjør den feilen igjen etter å kjenne på hvor giftig phenibut føles ut i høyere doser, og ikke minst de uutholdlige abstinense som følger som uten agenda nevner,

500mg max 2ggr om dagen med 10-12t melomrom er mer en nok. du blir avslappet og rolig angsten forsvinner og bedre humør, men UTEN rus følelse.
Sist endret av Sæd; 23. oktober 2022 kl. 13:34.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sov fra klokken 4 til nå, 12 timer. Føler meg helt fin og uthvilt.

Magen føles litt dårlig thats it...
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Søppel "dop", abstinensene og avhengighetspotensialet står ikke i stil med den tafatte "ruseffekten" og det er derfor ikke verdt å prøve imho
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sov fra klokken 4 til nå, 12 timer. Føler meg helt fin og uthvilt.

Magen føles litt dårlig thats it...
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde lest deg opp litt så hadde du visst at nedturen ikke kommer dagen etter. Da er det som regel heller omvendt - man har en form for afterglow. Det er kjent informasjon og er gjerne grunnen til at noen mindre begavede individer ikke vedkjenner seg avhengighetspotensialet før de sitter med skjeggdunet i postkassen.

Du får vente til i morgen++ og oppdatere da
Sist endret av Uten Agenda; 23. oktober 2022 kl. 18:56.