Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2924
Anonym bruker
"Plaprende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey!

Lurte på om noen av dere har erfaring med å bli tatt for å male etter lang tid som aktiv.
Har holdt på en stund, og frykter at om jeg en dag blir tatt med samme navnet jeg har skrevet skal få alle sakene på meg samtidig.

Er klar over at politiet følger med på oss ved å ta bilde av alt som blir anmeldt, og dette antar jeg blir spart opp.
Men om du først blir tatt, blir du da overlesset med erstatningskrav, og får bøter for disse?

Vet at det naturlige svaret om politiet spør er at du selvfølgelig ikke har noen tilknytting til dette navnet.
Med unntak om den ene gangen du ble tatt og de kan bevise at du står bak. Men funker dette i praksis?

Fortell gjerne (anonymt?) om erfaring du, eller venner har hatt med lignende saker. Takk
Har en kompis som er aktiv maler. De gangene han har blitt tatt, har det enten vært på fersk gjerning eller ved at politiet finner identiske "piecer" på harddisk under ransaking. Hvis du har alt av "bevis" skjult, så får ikke politiet gjort så mye. Mener også han ble tatt en gang fordi han hadde cans på rommet som tilsvarte eksakt de samme fargene på en fersk tog-piece.
Sist endret av subscribe; 2. august 2017 kl. 16:28.
Anonym bruker
"Plaprende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av subscribe Vis innlegg
Har en kompis som er aktiv maler. De gangene han har blitt tatt, har det enten vært på fersk gjerning eller ved at politiet finner identiske "piecer" på harddisk under ransaking. Hvis du har alt av "bevis" skjult, så får ikke politiet gjort så mye. Mener også han ble tatt en gang fordi han hadde cans på rommet som tilsvarte eksakt de samme fargene på en fersk tog-piece.
Vis hele sitatet...
Betryggende å høre! Var redd for at jeg plutselig skulle ende opp med millioner i erstatningskrav for gamle saker

Kryptert både hdd'en med bilder, og mobil+SD-kort. Så satser på at alt går bra om det en gang skulle skje