Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 697
Hei,

Tenkte meg kanskje en tur til Barcelona i sommer, og driver å titter litt på forskjellige hoteller. Så langt syns jeg det er vanskelig å finne noe da det er så ufattelig mange hotell og sidene som lister disse hotellene har relativt dårlig oversikt.

Lurte dermed på om noen har noen gode anbefalinger til hotell.

Det jeg er ute etter er i hovedsak:
  • Kort vei til stranda (gå-avstand)
  • Relativt kort til byen (Går helt fint å ta buss, bare det ikke tar en evighet)
  • Litt profesjonelt hotell, altså ikke noe nedslitt shabby greier
  • Relativt billig
  • Helst ikke midt i byen

Tenkte i utgangspunktet ikke å tilbringe så mye tid på hotellet, så gjør ikke noe om det er lite og har lite fasiliteter.

Priser varierer veldig, og kanskje litt vanskelig å forholde seg til, men tenkte ikke å bruke noe særlig mer enn 3000 på hotellet (altså 1 rom for 2 personer i en uke).

Alle erfaringer og anbefalinger mottas med takk. Kom gjerne med forslag til ting man bør få med seg når man er der også
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bummmper denne. Anybody?
http://www.melondistrict.com/en/stud...ict-poble-sec/

Bodde selv på det hotellet for 2 år siden, grei kvalitet, og billig. Undergrunnsbanen er rett ved, kjøp klippekort, så kommer du deg overalt.

Betalte vel 700kr for hotellrommet i 4 dager.
Husk at det er STOR forskjell mellom 2 og 3 stjerner, 1 stjerne vil du ikke bo på. Det er ikke noe stress å gå lengder i Barcelona egentlig, kjøp deg en sparkesykkel med store hjul og trill rundt, dette er mye bedre enn å gå!
Veldig enkelt å komme seg rundt i Barcelona, finner du ett hotell som er nærme en subway stasjon så har du relativt rask tilgang på store deler av byen. Bare husk at den stenger 11 eller 12.
Har du vurdert airbnb?

Eksempel
Sist endret av mroj; 17. juni 2013 kl. 22:27.