Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 742
Jeg skal snart bestille denne pcen her http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10693

Også har jeg tenkt å kjøpe 2 skjermer, slik at jeg kan utvide skrivebordet mitt. Det jeg lurer på er hvilket skjermkort trenger jeg for å kunne gjøre det? Kan jeg bruke hvilket som helst av de som er å velge mellom på den pcen?
Alle kortene du kan velge mellom på den pcen støtter 2x skjermer.
Sist endret av wtf1337; 21. januar 2013 kl. 18:14.
takk vet noen om en grei youtube video som viser hvordan man gjør dette?
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
takk vet noen om en grei youtube video som viser hvordan man gjør dette?
Vis hele sitatet...
Trengs ikke, putt den ene kabelen i den ene porten, pakk den andre i den andre.
(Sorry at jeg skriver på denne tråden, men admin må visst godkjenne meg før jeg får laget egen tråd).

trenger hjelp med lydkort. Har innstallert riktig driver, men lydkort funker alikevel ikke! Står fortsatt spørsmålstegn på enhetsbehandling.

For et par uker siden skjedde det plutselig at lyddriver ble "avinnstallert" av seg selv, og når jeg innstallerer på nytt virker det ikke.
Har formatert og re-innstallert windows, men problemet består fortsatt.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

mvh Stian
Sitat av St.hugin Vis innlegg
For et par uker siden skjedde det plutselig at lyddriver ble "avinnstallert" av seg selv, og når jeg innstallerer på nytt virker det ikke.
Har formatert og re-innstallert windows, men problemet består fortsatt.
Vis hele sitatet...
Høres mistenkelig mye ut som et defekt lydkort. Prøv kortet i en annen maskin og se om det funker der. If not, kjøp et nytt.
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
takk vet noen om en grei youtube video som viser hvordan man gjør dette?
Vis hele sitatet...
Jeg ser du får windows 8 med den!
Jeg vet ikke om pcen fikser de to skjermene automatisk hvis du kobler den til, men hvis ikke så kan jeg hjelpe deg

Når pcen er på, drar du musa i høyre nedre gjørne for å få opp menyen, så trykker du på "devices" (jeg har den på engelsk) også "second screen"!