Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8958
Faktisk en stund siden jeg slutta å bruke 2 sigg.Nå går det i 1g tobakk og 1g hasj.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg kjøpte en slik på HempHouse i fjor sommer, og det er den beste pipa jeg har prøvd. Jeg røyker vanligvis joint, men den pipa der er et veldig godt alternativ. Min forsvant desverre en gang jeg vandra i marka, men jeg kommer til å kjøpe en ny, selv om det betyr at jeg må ut med nye 500 kroner, for den er absolutt verdt prisen.
Sist endret av aybara; 5. april 2005 kl. 01:33.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bøtta når jeg er alene, glassbong eller joint når sammens med andre.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Hvis du har lite, og det er flere som skal røyke, kan det være en god idé å blande ut med litt ekstra tobakk. Slik at alle får seg noen fyllinger hver. Personlig, når jeg er alene, røyker jeg det som oftest rent. Hvis ikke jeg røyker joint. Da er det som oftest 1 sigg for et halvt gram.
▼ ... over et år senere ... ▼
Lastet ned en instruksjonsvideo med en person som brukte en metode ganske lik denne.

Det jeg lurer på om det er noen helsemessige ulemper med denne metoden mtp. eventuell gassdannelse eller noe inne i glasset (da den vil 'gløde' opp så og si uten oksygen).

Svar mottas med takk
Sist endret av hmmm; 18. juli 2006 kl. 23:05.
seriøst eg mekker 0.2-0.3g pr joint. funker chill da, ikkje den intense hasj rusen.
visst det skal smelle bruker eg pipe og røyker tjallen nesten rein. da smeller det kraftig
0,2 - 0,3 er jo ikke noe da... det er sånn man røyker på skolen for å ikke bli for skakk da.... å hvordan røyker du tjallen rein? d er jo ikke så lett :P
Sitat av Vampire boy
0,2 - 0,3 er jo ikke noe da... det er sånn man røyker på skolen for å ikke bli for skakk da.... å hvordan røyker du tjallen rein? d er jo ikke så lett :P
Vis hele sitatet...
Vet ikke åssen kvaliteten på dine bomber er, men jeg kan lett bli godfjern på 0,25.
har aldri prøvd å røyke måte jeg...

(sorry, er høy på sukker)