Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1306
Det hele begynte med at jeg og en kamerat prøvde sopp for bare et fåtall dager siden. Han har endel erfaring med dette fra før mens jeg aldri har vært borti sterkere stoffer enn hasj.

Han hadde skaffet litt sopp til oss som (desverre) var en hel del kraftigere enn hva han forventet. Dette endte jo selvfølgelig en en syyyyyk tripp uten sidestykke! til og med kameraten min sa at dette var en av de kraftigste trippene han noengang har opplevd. Og sikkert enda kraftigere for min del. Heldigvis gikk trippen fint. slapp unna uten noia og redsel (heldigvis) Eneste var en skikkelig kvalme som endte med spying en ca 3 timer ut i trippen. Endte med at jeg la meg 20 minutter senere.

Dagenderpå gikk og relativt fint. Eneste var litt noia og en svak fyllesjuke grunnet en flaske vin som fikk bøte med livet noen timer før soppspisingen.

Men kan en såpass kraftig førstegangstripp ha noen ettervirkninger på kropp og sinn? har prøvd å google meg frem til noen svar uten å bli noe stort klokere av det. Angrer nå på at jeg gjorde det uen at det hjelper stort.

Beklager for en muligens dårlig formulert tråd, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Noen svar og innformasjon angående dette er jeg sikker på hadde hjulpet en hel del
Sist endret av UserNavn; 17. oktober 2009 kl. 21:15.
Så lenge du ikke hører stemmer i hue, ser ting eller lingdene tror jeg du kan egentlig være safe.
Føler du at opplevelsen har påvirket deg negativt i ettertid? Hvis ikke, er det liten sannsynlighet for at du har fått noen psykiske men av det. Fysisk er det ikke skadelig.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Føler du at opplevelsen har påvirket deg negativt i ettertid? Hvis ikke, er det liten sannsynlighet for at du har fått noen psykiske men av det. Fysisk er det ikke skadelig.
Vis hele sitatet...
Bare negativt i den forstand på at jeg angrer på at jeg gjorde det. Og litt noia fordi jeg vet altfor lite om emnet i den forstand..

Har heldigvis ikke hørt stemmer eller sett syner ..Iallefall ikke enda
Sist endret av UserNavn; 17. oktober 2009 kl. 21:20.
Da klarer du deg helt fint UserNavn. Det viktige med psykedelia er at man må ha en mening med trippen. Man tripper for å finne ut noe om seg selv eller verden. Ikke for rekreasjon og heller ikke etter en flaske vin.
Hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om så drit i sopp.
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Da klarer du deg helt fint UserNavn. Det viktige med psykedelia er at man må ha en mening med trippen. Man tripper for å finne ut noe om seg selv eller verden. Ikke for rekreasjon og heller ikke etter en flaske vin.
Hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om så drit i sopp.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det for å få erfaringen med det. Finne ut noe om meg selv. Men forventet ikke en så enormt kraftig tripp overhodet. Skremte meg nok til at jeg ikke har planer om å prøve det igjen.

Vet at vinflaska ikke hjalp overhodet og at alt i alt var et rimelig dumt/idiotisk tidspunkt og teste dette her ut. Jeg har mine dumme valg innimellom.

Men jaja, alt i alt i alt en grei erfaring å ta med seg videre i livet må jeg nesten mene.
Sist endret av UserNavn; 17. oktober 2009 kl. 21:36.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvis du ikke sliter med marrerit å ikke har halliser i form for hører ting ser ting eller det skjer syke ting i hodet ditt så kan du slappe helt av. men det som de fleste ikke vet når de tar psykedelia er det at du kan ta forventningene dine på hvor langt ute du blir å gange det med 100. det er nesten som å ta hjernen din å skyte den til andre enden av melkeveien. alt blir nytt. å det er sinnsykt leit at ikke folk vet dette for er det som gjør at mange tipper fordi de ikke har idè om at det blir så vilt.