Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  98 24715
for å være ærli så suger norsk rap kølle ass!
Sitat av KjetilDenBarske Vis innlegg
for å være ærli så suger norsk rap kølle ass!
Vis hele sitatet...
Mye av det ja. Men ikke alt.
Sitat av KjetilDenBarske Vis innlegg
for å være ærli så suger norsk rap kølle ass!
Vis hele sitatet...
For å være helt ærlig så lever du ikke opp til navnet ditt, pusen.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av KjetilDenBarske Vis innlegg
for å være ærli så suger norsk rap kølle ass!
Vis hele sitatet...
Denne holdningen, hvor kommer den fra? Jeg har minst en kompis som sier det samme (norsk rap suuuuger da!), så spør jeg hvorfor og svaret er; "fordi det er norsk". Hva faen?
Sitat av Choobe Vis innlegg
Denne holdningen, hvor kommer den fra? Jeg har minst en kompis som sier det samme (norsk rap suuuuger da!), så spør jeg hvorfor og svaret er; "fordi det er norsk". Hva faen?
Vis hele sitatet...
Har selv hørt dette alt for mange ganger, og har kommet frem til at grunnen er Erik og Kriss. Så har begynt og skjønne det litt bedre, for de er virkelig helt elendige i forhold til mange underground crews som fortjener mye mer credz og berømmelse.
Sist endret av Klistermerke123; 8. januar 2013 kl. 11:36.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Har selv hørt dette alt for mange ganger, og har kommet frem til at grunnen er Erik og Kriss. Så har begynt og skjønne det litt bedre, for de er virkelig helt elendige i forhold til mange underground crews som fortjener mye mer credz og berømmelse.
Vis hele sitatet...
Det er som i USA og resten av verden; mainstream hip hop suger stort sett, det er i undergrunnen man finner det som er bra. Norge er et lite land hvor rapsjangeren blir tatt lite seriøst, selv den dag i dag. Undergrunnen i Norge er fryktelig liten i forhold til USA, Tyskland etc.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Jonas V
Phil T Rich
A-laget
Mike T
Jave
Galexy
Black O
Action The Man
Kaveh

=)
Enig der!

Klovner i Kamp - Nattens sønner
Roma - Lille Markus
Warlocks - City Soldies
RSP & Thomax - Nordaførr
Nordlys - Need some sleep
Jay / Jørn Jeezy - Alt førr me
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sap freaks
Deler noe jeg laget i 2010.
Litt dårlig kvalitet, men definitivt hørbart

Ovlla rapper på samisk i andreverset, jeg rapper på engelsk i førsteverset.

Håper dere liker det

http://www.youtube.com/watch?v=KfPJ2pSDCag
vaagsbygd handy, svartepetter,rsp,må si vaagsbygd handy igjen,norges feteste grime hip hop noen sinne
Corna bros fra stavanger!! Kombo av reggae og hiphop! Både chill og awesome å høre på!!

https://www.facebook.com/#!/CornaBros?fref=ts
Sist endret av Laude; 9. mars 2013 kl. 20:06.
Her er noen fete låter

Absurd Oppspinn - Tittel Utsatt http://www.youtube.com/watch?v=jt8O3cJaAFw

Pats One - Superskurk (Prod. Marshtini) http://www.youtube.com/watch?v=zw7DQOnqo-w

Breaknecks & Lok Allé - Skills http://www.youtube.com/watch?v=kqY6kKUaH9I
Don Martin — Nilsen feat. Tommy Tee
For det første er det den beste låta Martin har gjort noensinne, for det andre er det første gang Tommy Tee rapper på norsk og for det tredje gjør låta meg glad i Oslo selv om jeg aldri har bodd der.

http://www.youtube.com/watch?v=7jdkVCWWrfI
Thomax som sagt.

Disse er noen fra Thomax (ikke norske tekster): http://www.youtube.com/watch?v=4XwP6hdLti4 (Droppen er sykt heavy.)
http://www.youtube.com/watch?v=Bx05R1L9158
Ingen som har nevnt Salvador Sanchez??

Må jo være en av norges helt klart beste!

http://open.spotify.com/album/3IoeXBBJZhT1wsXMqxnqkC
Sitat av OleO Vis innlegg
Sap freaks
Deler noe jeg laget i 2010.
Litt dårlig kvalitet, men definitivt hørbart

Ovlla rapper på samisk i andreverset, jeg rapper på engelsk i førsteverset.

Håper dere liker det

http://www.youtube.com/watch?v=KfPJ2pSDCag
Vis hele sitatet...

Det her var jo nice Driver du enda?
To fete sanger om graffiti!
Pen Jakke - Nulltolleranse
Warlocks - Afterdark Wallhitters
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av guppy Vis innlegg
Det her var jo nice Driver du enda?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er riktig, men visst han kaller seg Ole O som i nicket. er han faktisk 1/3 av DRM KLK!

Så det nå, Mars..

Haha, så å at jeg postet i 2 hiphop tråder om 1/3'er av DRM..
Sist endret av KjemikalieX; 13. desember 2013 kl. 08:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Beethoven på crack
Shitfaced3207's Avatar
DRUESUKKERGUTTA, som består av Shitrich fra Bromstad Billionaires og Ben Baller fra Sørsia Gerilja, er ganske aktive for tida. Usedvanlig skitne typer som kan kunsten å lage usedvanlig skitten rap. De skal visst befinne seg i studio as we speak.

Her er hvertfall en liten teaser med den høypoetiske tittelen "Dama di e ei hore som sug kuk for cola- cypher"

https://soundcloud.com/shitrich/shitrich-ben-baller
Sitat av Shitfaced3207 Vis innlegg
DRUESUKKERGUTTA, som består av Shitrich fra Bromstad Billionaires og Ben Baller fra Sørsia Gerilja, er ganske aktive for tida. Usedvanlig skitne typer som kan kunsten å lage usedvanlig skitten rap. De skal visst befinne seg i studio as we speak.

Her er hvertfall en liten teaser med den høypoetiske tittelen "Dama di e ei hore som sug kuk for cola- cypher"

https://soundcloud.com/shitrich/shitrich-ben-baller
Vis hele sitatet...
Ben Baller har det bare i kjeften....
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Ben Baller har det bare i kjeften....
Vis hele sitatet...
Hva baserer du det på'?
Han er uansett en lættis kar,kul battler å har noen fete låter.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Hva baserer du det på'?
Han er uansett en lættis kar,kul battler å har noen fete låter.
Vis hele sitatet...
Personlig erfaring.... Du skulle bare visst, men skal ikke henge ut mr.baller online, han har klart det perfekt selv.
Ben Baller - Lok Gjeld og Drama er fin. Hvilke rappere er det egentlig som ikke "bare har det i kjeften"? Tror du eminem har drept mange? Hele poenget med rap er at det skal høres fett ut, og det klarer han, til en viss grad.
http://open.spotify.com/track/0XgEjPVuBG1WZ5u8iZSKZz 6.gir fra Dekstra Large albumet, med Pats One og Ben Baller.
http://open.spotify.com/album/5taeDCHU0RQssKobofVQ9e DAT XO EP med masse fete rappere, og noe av det bedre innen norske beats også.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Ben Baller - Lok Gjeld og Drama er fin. Hvilke rappere er det egentlig som ikke "bare har det i kjeften"? Tror du eminem har drept mange? Hele poenget med rap er at det skal høres fett ut, og det klarer han, til en viss grad.
http://open.spotify.com/track/0XgEjPVuBG1WZ5u8iZSKZz 6.gir fra Dekstra Large albumet, med Pats One og Ben Baller.
http://open.spotify.com/album/5taeDCHU0RQssKobofVQ9e DAT XO EP med masse fete rappere, og noe av det bedre innen norske beats også.
Vis hele sitatet...
Ja, men det blir litt drygt når du går å ringer en person i cola rus at du skal banke livskiten ut av han?
Var ikke ben baller med på den "Krybbedød" greia som førte til at han ikke ble videre populær også? I tillegg har han driti seg ut ved å no-showe ørten ganger på Skeez. Lok, Gjeld og Drama er dog en slager.
Hva faen kimmy? Hva har det med noe å gjøre? At du personlig har noe imot han er jo en ting, men det er rappinga som er tema her..Uansett hvis du har så mye imot han fordi han farer med tomme trusler (?) så får du ta det opp med han in person kanskje, ikke på et forum med randoms, hvis du er så ballsy sjøl?
Er det noe som ødelegger kredibiliteten til karen er det som Orakken sier, no-showinga på skeez, har blitt jævla skuffa der ett par ganger...Men hva var den "krybbedød-greia"? Noen sammenheng med den linja fra "liker deg ikke" med dirty-o? "alle veit du var han fyren i krybbedød din stygge nørd" aldri catcha den..
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hva faen kimmy? Hva har det med noe å gjøre? At du personlig har noe imot han er jo en ting, men det er rappinga som er tema her..Uansett hvis du har så mye imot han fordi han farer med tomme trusler (?) så får du ta det opp med han in person kanskje, ikke på et forum med randoms, hvis du er så ballsy sjøl?
Er det noe som ødelegger kredibiliteten til karen er det som Orakken sier, no-showinga på skeez, har blitt jævla skuffa der ett par ganger...Men hva var den "krybbedød-greia"? Noen sammenheng med den linja fra "liker deg ikke" med dirty-o? "alle veit du var han fyren i krybbedød din stygge nørd" aldri catcha den..
Vis hele sitatet...
Du burde vel fatte hele bildet før du sier noe, jeg bryr meg ikke om de tomme truslene hannes, de var heller ikke ment til meg. Men jeg var vitne når det skjedde, og han fulgte det aldri opp.

Og personlig er jeg imot my av Norsk Hip-Hop, skeez tv er jo en forbanna diktopplesning jo.

Nei gi meg heller folk som kan droppe bars istede for rim.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Og personlig er jeg imot my av Norsk Hip-Hop, skeez tv er jo en forbanna diktopplesning jo.

Nei gi meg heller folk som kan droppe bars istede for rim.
Vis hele sitatet...
Skeez er fett på sitt eget vis,det er langt ifra diktopplesning.Du må ha skills for å bli en topp battler i skeez.Mange av battlerne er å gode rappere.
Krybbedød var ei køddegruppe med trøndere som var breiale og ekle. Så vidt jeg veit ga de bare ut "Alle Dør" på hip-hop.no. Men ja det er det som det refereres til i den Dørti/Keem&Roma låta. Sitter ikke på mp3n lenger.

Når det kommer til Skeez så er det mange virkelig kjipe rappere som driver der. Hele greia var spennende i et halvt år for min del. Vært på mange av stevnene og det var moro ei stund. Men de pusha feks Postal og André Jensen gang på gang, selv om de absolutt ikke fortjente det. Drift, Ormstunge, Jester og Pats er flinke da. Få battlerappere som får det til på track - er ikke samme greia.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Skeez er fett på sitt eget vis,det er langt ifra diktopplesning.Du må ha skills for å bli en topp battler i skeez.Mange av battlerne er å gode rappere.
Vis hele sitatet...
Bullshit, de følger ikke en takt og rytme engang.....

Ey bitch, jeg er fra skeez,
eneste duden som dropper noen fete beatz
Du ser meg prate dritt om matta, rusa på makka.
Jeg er den tøffeste gutten i gata,
som selger dop til smårips på plata.


Så enkelt er det egentlig å rime, du skal vel ikke starte å grine?


Derfor synes jeg skeez er whack, jeg røyker meg heller skakk.
Sist endret av kimmy9gga; 28. desember 2013 kl. 12:51.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Bullshit, de følger ikke en takt og rytme engang.....

Ey bitch, jeg er fra skeez,
eneste duden som dropper noen fete beatz
Du ser meg prate dritt om matta, rusa på makka.
Jeg er den tøffeste gutten i gata,
som selger dop til smårips på plata.


Så enkelt er det egentlig å rime, du skal vel ikke starte å grine?


Derfor synes jeg skeez er whack, jeg røyker meg heller skakk.
Vis hele sitatet...
Uten beat er det litt vanskelig å følge takta..Det er noe som heter schemes, eller oppsett, og multirim, eller egentlig trenger det ikke rime en gang, så lenge det er morsomt!
Se Pats One mot Ormstunge, hvis du fortsatt mener alle i skeez er lame så skjønner du ikke en dritt av battlerap. Men hvorfor prøver du ikke selv da, hvis det er så enkelt? Det er fact at skeez-rappere får masse fitte
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Uten beat er det litt vanskelig å følge takta..Det er noe som heter schemes, eller oppsett, og multirim, eller egentlig trenger det ikke rime en gang, så lenge det er morsomt!
Se Pats One mot Ormstunge, hvis du fortsatt mener alle i skeez er lame så skjønner du ikke en dritt av battlerap. Men hvorfor prøver du ikke selv da, hvis det er så enkelt? Det er fact at skeez-rappere får masse fitte
Vis hele sitatet...
Jeg har møtt pats one.... Han freestylet om at jeg var en stoner, kul fyr
Sist endret av kimmy9gga; 28. desember 2013 kl. 20:24.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Bullshit, de følger ikke en takt og rytme engang.....

Ey bitch, jeg er fra skeez,
eneste duden som dropper noen fete beatz
Du ser meg prate dritt om matta, rusa på makka.
Jeg er den tøffeste gutten i gata,
som selger dop til smårips på plata.


Så enkelt er det egentlig å rime, du skal vel ikke starte å grine?


Derfor synes jeg skeez er whack, jeg røyker meg heller skakk.
Vis hele sitatet...
Hehe,morsom du.Men UncleSam har egentlig sagt det jeg ville si,battling handler om mer enn å rime.
Jeg mente at flere av dem kan å rappe,utenom battlingen.Pats one,Ormstunge,Int,Fiska,Dootndoo(har drit god flow å linjer,sjekk youtube kanalen hans) å endel andre er alle gode rappere.Nils er heller ingen dårlig rapper.
Jeg fatter ikke greia med sure gammle hip hop hoder som furter over skeez.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Hehe,morsom du.Men UncleSam har egentlig sagt det jeg ville si,battling handler om mer enn å rime.
Jeg mente at flere av dem kan å rappe,utenom battlingen.Pats one,Ormstunge,Int,Fiska,Dootndoo(har drit god flow å linjer,sjekk youtube kanalen hans) å endel andre er alle gode rappere.Nils er heller ingen dårlig rapper.
Jeg fatter ikke greia med sure gammle hip hop hoder som furter over skeez.
Vis hele sitatet...
Nei, det har de ikke. Battling handler om punchlines og flow, som regel. Its a verbal assault.

Da kan jeg likeså godt si, at skeez tv er barnslig da, med endeløse dårlige punchlines, og at Rap Slam Battles knuser skeez tv

Jeg har ikke sagt at de er dårlige rappere, bare fordi at jeg ikke liker Skeez, battlingen, jeg er imot det meste av Norsk Hip-Hop, selv med beats.

I liek dat ebonics shiet, spittin from mah mc's. Know wha im sayin?
Sist endret av kimmy9gga; 29. desember 2013 kl. 14:18.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg

Jeg har ikke sagt at de er dårlige rappere, bare fordi at jeg ikke liker Skeez, battlingen, jeg er imot det meste av Norsk Hip-Hop, selv med beats.
Vis hele sitatet...
Da fatter jeg ikke hvorfor du gidder å diskutere norsk hip hop i det hele tatt.
Du har jo ikke noe å tilføre diskusjonen,annet enn at norsk hip hop suger.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Da fatter jeg ikke hvorfor du gidder å diskutere norsk hip hop i det hele tatt.
Du har jo ikke noe å tilføre diskusjonen,annet enn at norsk hip hop suger.
Vis hele sitatet...
Er det ikke en diskusjon da? Jeg ytrer bare min mening, og nei det startet faktisk med at jeg sa at Norsk Hip-Hop suger.

Her, siden jeg ikke hadde noe å tilføye....


Shitrich & Bad Spit - Gratis Tiss Leik

Bromstad Billionaires - Cookin Rosa Fesk (Soinner Freestyle)

Ninjaflip & Subutex Willy - Bææsst

Ninjaflip & Grotesk - Heilhornet Kro og Hotell sykeste hooken ever!

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Er det ikke en diskusjon da? Jeg ytrer bare min mening, og nei det startet faktisk med at jeg sa at Norsk Hip-Hop suger.

Her, siden jeg ikke hadde noe å tilføye....


Shitrich & Bad Spit - Gratis Tiss Leik

Bromstad Billionaires - Cookin Rosa Fesk (Soinner Freestyle)

Ninjaflip & Subutex Willy - Bææsst

Ninjaflip & Grotesk - Heilhornet Kro og Hotell sykeste hooken ever!
Vis hele sitatet...
Postet denne tidligere også, elsker denne sangen.

Det finnes alltid gullkorn i Norge også....
Sist endret av kimmy9gga; 29. desember 2013 kl. 15:44.
Okey så du er trønder og norsk rap suger så lenge det ikke kommer fra fylket ditt?
Og Rap Slam Battles, seriøst? Den ligaen suger jo som bare det..Skeez er så absolutt en av de beste ligaene i hele verden med tanke på produksjonskvalitet osv, men i ett så lite land så er det for få virkelig gode battlere, det kan jeg si meg enig i. Men igjen, det er jo helt tydelig at du er latterlig partisk i forhold til hvor du kommer i fra, så dette fører ingensteds hen.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Okey så du er trønder og norsk rap suger så lenge det ikke kommer fra fylket ditt?
Og Rap Slam Battles, seriøst? Den ligaen suger jo som bare det..Skeez er så absolutt en av de beste ligaene i hele verden med tanke på produksjonskvalitet osv, men i ett så lite land så er det for få virkelig gode battlere, det kan jeg si meg enig i. Men igjen, det er jo helt tydelig at du er latterlig partisk i forhold til hvor du kommer i fra, så dette fører ingensteds hen.
Vis hele sitatet...
Herregud, hva med å slutte med den forbanna ignorante holdninga di?

Jeg har jo ingenting imot hvor Hip-Hopen kommer fra, beklager for at jeg postet Hip-Hop fra fylket mitt.

Gatas Parlament - Counter Strike


Jesse Jones ft. Ken Ring, Saigon & Tommy Tee - Drabant


Klovner i Kamp - Ett Juleevangelium

Klovner i Kamp - Nattens Sønner

Klovner i Kamp - Dr. S (Imo, Norges beste Hip-Hop sang.)


Okei, hva er det du sammenligner skeez med, Def Jam eller? Hell no....
Sist endret av kimmy9gga; 29. desember 2013 kl. 16:29.
▼ ... flere år senere ... ▼
Dette er i allefall by far den hardeste rappen fra Norge! Doni Mula overforklarer spør du meg

https://soundcloud.com/slappinbeatss...social_sharing
Hemmelig Sekt og Vågsbygd Handy!

Er milevis over alle andre.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Nå hører jeg egentlig mest på rap fra The Big USA men Maria mena sin versjon av Ghettoparasitt, er Top Notch
▼ ... noen uker senere ... ▼
Droppa ny låt "Exodus" på Soundcloud.

Søk opp " Ippin Ekebe" der og nyt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
Denne er ganske grov spess til å være norsk:
EB Jetset - Paramilitær

Helt greit levert av gutta;
Gucci T - Rett og galt
Paredes - Tjener Penger (kommet nytt fra han)

Gammelt/diverse:

El Axel ft Devin the Dude: -Eyes low in Oslo
-Forbidden Fruit

Breaknecks:
- All yours (røykelåta)
- Kommer & Går
- Gatekunst 3

Don Martin:
-Represent ft Jester
-Nilsen

Jesse Jones:
-Blokk til Blokk (Kenneth/Mae)
-Oslolåta
-Løper fra loven (Tshawe)

Danny Maroc - Forsvinne

Sisco:
-San Siro (Sosa)
-Paco Rabanne

Doni Mula
-Wallahi
-25

Svartepetter - Spikern i Kista

Cast:
-Barnslig (El Axel)
-Problembarn

Masse mer som burde vært nevnt men orker iikke ta hele katalogen da ikke alt sitter friskt i minnet; Warlocks, Madcon, Kenneth, Mae, Svartepetter; de har masse

Garantert glemt noen

f.eks Sverige/Tyskland/Portugal - dem ligger så sinnsykt langt foran Norge.

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Jeg har møtt pats one.... Han freestylet om at jeg var en stoner, kul fyr
Vis hele sitatet...
liten verden
Sist endret av WouwseP; 6. februar 2024 kl. 15:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
veldig liten verden Alle her kjenner hverandre stort sett, tror det?

Hadde par stk (èn spess) fra miljøet som ble hetsa og hengt ut; mest på pur faen tror jeg - kommentarer i online/Youtube mest da, men også privatlivet og gjennom venner. Var ute i sentrum med han for et par år siden, vi to og en felles kompis! det gikk knapt 20 minutter før det starta bråk. Hvorfor? Ja det tror jeg er ganske klart. Aldri sett dem andre før, latterlig å slåss for bagataller. Barn i hodet men ser voksne ut. Ja og så —> Fra 0 til 100, ble masses midt i Oslo sentrum, purken kunne sikkert sett alt fra stasjonen - om de ville her valgte dem lukke øya, feige svin

jaja

Nevner ikke navn men det ringer sikkert noen bjeller her og der. Det går an å drite seg ut med en video/tekst, synes ikke det trenger følge dem livet ut, han jeg snakker om har gjort masse bra for norsk rap spess før det greiene jeg sikter til.

Altså… Dameklær? damemodeller? Høres ut som BS, tror det er sånt typisk piss som hatere kan lage eventyr om; for å starte rykter pga sjalusi/frykt/lavt selvbilde. Folk har lite å gjøre eller ekstremt dårlig selvbilde - mulig begge to

Den andre part fra den knøttekrigen; dem i mellom, tror alt er cool i dag, kjenner han ikke personlig. I studio man kan møte på litt av hvert

typos pga møkkatelefon,

*masseslagsmål****

Det var lættis pga det gikk helt ut i trafikken, et veikryss i sentrum hhhhh

Uansett værste ever han har lagd er fortsatt bra sammenligna med dette f.eks

virkelig flaut
https://youtu.be/Zq0TMA9yC0Y?si=ckj0yvaUgJv8iBGt

har ikkeno problem med Pappa sånn personlig, men han er ikke en rapper.

De andre fra dælenenga - neineinei jeg ler meg i hjel

Hvis man skal ha en hakkekylling, hvis det må være en gora så har. dere en klar kandidat

Kompis har guts og baller til å kjøre 3 mot 7 spontant midt i gata ved siden av stasjonen basicly. Selvforsvar

Han andre goraen… det er lenge sida så jeg dropper å shame han, men altså. Det er bare ironien i at han får være, og han andre får piss fra sjalu folk.

Ikke at vi egentlig er så sinnsykt tøffe men sammenligna med f.eks. siste der, da er jeg safe 100% hansett hva folk sier ��

softgun, elns ærlig ha litt selvreapwkt

Kamelen -,Ikke superfan akkurat, det er sånn halvgreit mesteparten- jeg gir han at Creme de la Creme er fet partylåt burde lage mer i den gata. der.

Pumba - Pengelens
Blod - Adonis
Rambow - rett ut av furuset,

^temmelig ung - rom for forbedring - utgangspunktet her er allrightt uten at det er top

Young prayaz - bråk sangen,

^hjelper ikke slette den Zane ��for jeg husker hele utenat

Det var tider. Ikke meninga å pisse på de der, jeg skal ikke lage cover-versjon, Den ene linja til shaz må jeg få lov.. å låne her og nå bare

“drar fram et balltre.med pigger på- Hvem er N!gger’n nå?” hhhhhh “

Jeg er fra Holmia, er det bråk du vil ha? “lol

Fortsatt lætttis 15 år senere. Elendig humor - jada jeg vet

kjenner ikke de to men håper de fant bedre veier til slutt! ��

Uff Holmlia ja, trist sted ikke bare fordi er mye farga mennesker, det er noe mer ved det stedet .
Sist endret av WouwseP; 12. februar 2024 kl. 15:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
norske:
tommy tee - bonds beats and beliefs (albumet)!! jævla bra
tommy tee - Aeosoul
warlocks - graff kill
warlocks - topnotch
køber - drømmeland

worldwide hiphop som må sjekkes ut!!!

paktofonika - jestem bogiem
paktofonika - powierzchnie
offical vandal - madryt berlin
molesta - Wiedzialem ze tak bedzie
jævla bra
(og annet polsk Bonus RPK, grammatik, eldo)

men paktofonika må faen sjekkes ut, no doubt mest grimy og originale rap jeg noen gang har hørt.

supreme ntm - la fierve
expression direkt
atk - 7eme sens
langt navn jeg ikke kan stave men jævla schpa
scred connection - partis de rien
(annet fransk som, IAM, lunatic, kalhex)

og generelt disse sangene er umulig å ikke like
Sist endret av PZA; 3 uker siden kl. 13:35.
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
Sitat av KjetilDenBarske Vis innlegg
for å være ærli så suger norsk rap kølle ass!
Vis hele sitatet...
gjør noe med det please


GM Troy - Caesar
https://youtu.be/Np1F2WKegc0?si=bxcP0f_846Fefdgr
^Ikke stopp ever

Uten at det er supernivå rent teknisk/rim

Det bare treffer meg personlig den der - som F

que pasa hermanos. https://youtu.be/5LUT9Sqwu3M?si=mZKaNu-KypTEZ_jc

Vet sjæl Abidaz river alle

Drit i hooken/autotunen, hva man skal si. Og Adam selvom han kan glimte til fra tid til annen - hører ikke et ord. Kunne like gjerne vært russisk eller mandarin - forstår cirka like mye hhhh Var ikke big fresh sin store dag det der

Vi burde slutta å vise fram hva vi sitter på og eventuelt ikke sitter på av våpen, ikke sikta mot noen spesielle. Det drar desverre billige views tidvis hva sier dere?

Jada jeg avslørte noe forrige dagen som dem kan regne som våpen - lykke til med å grave fram i utenlandske utdannings/treningsregistre hhhhh

Bare en gang til/
Bare en mill til

Nord korea? alt ir jo sletta / sensurert

Venter fortsatt pă at alle se fæle waryna skal voldta meg

Dem hater uansett det er ait

er på signal hvis det er nioe
Sist endret av WouwseP; 2 uker siden kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.