Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 6007
Jeg hadde et uhell med en pose amfetamin.

Det hadde kommet vann inn i posen, stoffet er nå flytende (ca like tykkt som smelta marsjipan/skjokolade)

Saken er at det bare rent vann som har trengt inn i posen, hvordan vill det dette påvirke kvaliteten ? og på hvordan måte kan man best få det tilbake til pulverform ?

Jeg ble fortalt både å legge på gulv med varmekabler å la vannet dampe og legge det i kjøleskapet ?

Noen som faktisk vet hva som er beste måten å få det tilbake til pulver? er det engang mulig å det tilbake til pulver ?

På forhånd takk for svar.

ps : Haster litt
for å få ut vannet så burde du ha en god varmekilde men må jo ikke være for varmt for da ødelegger du amfen etter det jeg har erfart men prøv å hiv det i steike ovnen på 50-70grader men det kommer nok til å ta noen timer vil jeg tro da... hvis ikke kan du prøve med varme pistol hvis du har men vær forsiktig med den hvis du skal bruke det. lykke til!
Har du hørt at dem tørker i kjøleskap ? evt hvorfor ?
det er ukjent for meg men så har jeg ikke så sinnsykt mye erfaring med amf. har prøvd det 5-6 ganger. høres jo helt idiotisk ut at vannet skal fordampe vekk i kjøleskap ettersom vann har kokepunkt på 100grader...
Vannmolekyler vil slippe løs fra resten selv om temperaturen er lav. Det er jo ikke slik at vi tørker tøyet vårt på 100 grader...

Spørsmålet er bare om noen av virkestoffene i amf fordamper sammen med vannet...
Vet ikke om kjøleskap funker så bra hehe, med frysern fungerer til å få det i pulverform iallfall. Det å legge det på varmekablene på badet er vel det beste forslaget? Latt det fordampe vannet der. Hvis du kakker det først så går det sikkert litt kjappere. Kvaliteten blir ikke dårligere...
Legg det et sted med tørr luft i romtemperatur. Jo større flate du sprer det utover jo fortere vil det tørke.
Legg det på skrivebordet og kakk det opp. Så tar du skrivebordslampa og legger den til å lyse på det, så det blir varmt. Da tørker det temmelig fort.

Om du ikke har skrivebord så er det ditt problem
Sist endret av snixz; 12. november 2008 kl. 23:34.
hurtigmetoden er å koke en kjele med vann og skru ned temperaturen så det småkoker, så legger du en keramikktallerken/bolle oppå kjelen som lokk(viktig at det luftgjennomstrømning fra kjelen) og heller den våte amfen oppa tallerkenen.
viktig at du rører godt og ikke har det oppå for lenge.

disclaimer: skjer på eget ansvar, risk for at amfen ''sprenger'' men da må du være en jævla dårlig kokk:P:P
Sitat av shitfaced dude Vis innlegg
hurtigmetoden er å koke en kjele med vann og skru ned temperaturen så det småkoker, så legger du en keramikktallerken/bolle oppå kjelen som lokk(viktig at det luftgjennomstrømning fra kjelen) og heller den våte amfen oppa tallerkenen.
viktig at du rører godt og ikke har det oppå for lenge.

disclaimer: skjer på eget ansvar, risk for at amfen ''sprenger'' men da må du være en jævla dårlig kokk:P:P
Vis hele sitatet...
Har du prøvd dette med pepper ? aldri visst du kunnet koke pepper på samme måte som du koker cola ?

Så klart hadde det vært stivt nokk til å hakke så hadde jeg gjort det så lagt det under varmt sted, men denne er flytende så si.

Det er ikke snakk om to gram dette, da hadde jeg aldri brukt tid på å mase på dere, er snakk om passe stort beløp for at det skal gå i vasken.

Etter alle svarene fra dere så har jeg delt opp det i to deler for å se hvem som tørker kjappest slik neste person som har hatt uhell vet hva han skal gjøre

Forsøk en > Speil på gulvet på bade med varmekablan på hot og lita vifte som blåser rolig luft forbi.

Forsøk to > Smørte det utover glass plate å lagt det i kjøleskapet med tørkepappir forsiktig over.


Tusen takk til alle som tok seg tid å dele sin visdom å erfaring
har ikke testet selv men kjenner til noen som har som det gikk fint med
Poenget er bare at det skal ligge utildekket, så vannet fordamper. Det eneste som fordamper er alt som flyter, så pulveret vil ligge igjen.
Jeg tipper forsøk 1 funker best
Da er projekt "dude du er klæbb" blitt utført.

Resultatet ble ganske forskjellig.

Det som jeg la ligge på badegulvet med høy varme på varmekablene, tørket over natten å var helt fint dagen etterpå.

Det som lå i kjøleskapet lå der i 2 dager, når jeg tok det ut virket det bra, så etter 4-5 minutter så smeltet alt sammen igjen, da virket det som at jeg var på samme plass som jeg startet.

Så jeg vill påstå at varme under ett fat å dampe bort vannet, var mest effektive måten.

Tapet ble etter dampingen ble rundt 6-7%.

Takk for alle tips å innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt forsøkte å legge det i kjøleskapet..
Sitat av mafiasame Vis innlegg
Tapet ble etter dampingen ble rundt 6-7%.
Vis hele sitatet...
Amf. har et smeltepunkt over 200 grader, så det er lite sannsynlig at noe av dette forsvant, da er det vel heller snakk om driten som stoffet var buffet ut med. Eller kanskje det ikke var ordentlig tørt når du fikk det? Nå vet jo jeg ikke noe om speeden din, men jeg tviler på at man opplever mer tap enn det man ikke klarer å skrape bort fra gulvet/tallerkenen.
Har selv vært i samme situasjon, jeg samlet all væsken/amfen på et speil med et barberblad og skrapte det rundt en stund, funket bra det. Satt igjen med omtrent samme mengde som jeg hadde før det ble gjennomvått.