Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1733
Heisan spill-freaks!

For et par dager siden slapp det lille studioet BeamNG alphaen til deres nyeste spill Drive.

http://www.beamng.com/content/

BeamNG står tidligere bak lignende spill som Rigs of Rods som ligner på Drive på mange måter, men mangler god grafikk.


Spillet koster nå 11,50 euro, og da får du tilgang til apha, beta og full release. Syns at dere kan støtte disse folka!


Det kjører på en litt endret versjon av cryengine 3 og da sier det deg selv at grafikken er god, men det er ikke grafikken som appelerer til meg i dette spillet! Det som er virkelig kult er "soft body physics"


Som dere ser er dette veldig realistisk i forhold til den virkelige verden (spesielt med tanke på at dette er et spill)

Personlig så håper jeg på at BeamNG har planer om og selge dette konseptet til andre spill studio. Hvor fett hadde det ikke vært og få dette i GTA!


Spillet har gode muligheter for bruker-lagd materiale, f.eks. flere biler og maps. Det har en editor innebygd i spillmotoren som du ser under.


Akkurat nå er det 7 originale maps i spillet, sammen med en håndfull biler. På forumet er det noen få ekstra bruker-lagde biler og maps tilgjengelig. Multiplayer er på "to do" listen deres, jeg ser fram til 10 manns demolition derbys og kappløp!


[COLOR="DimGray"]Stakkars cadillac![/COLOR]


[COLOR="DimGray"]Sånn går det når du ikke ser hvor du kjører![/COLOR]


[COLOR="DimGray"]Menyen[/COLOR]


[COLOR="DimGray"]For dere som liker og drifte[/COLOR]


[COLOR="DimGray"]Frontkollisjon![/COLOR]


Innlegg nr. 100!
Sist endret av Snipart; 6. august 2013 kl. 13:26.
Jeg har tenkt til å kjøpe dette spillet
Jeg lastet ned demoen først og nå har jeg kjøpt det var utrolig gøy dette spillet
Techdemoen var artig den, og definitivt interessant å prøve. Ville likt å sett slik vraking av biler i racing simulatorer. Forza skryter jo av god ødeleggelse, men du kan fortsatt mose bilen inn i en vegg i 324km/t og kjøre videre.

Når dette spillet får skikkelig fysikk på bilene på plass så blir det kanskje kjøp.
GTA V har soft physics.

Hadde vert fett hadde spillet hatt multiplayer drifting. Noe lignene Forca. Noen som vet om de har tenkt på det?
Laster ned demoen nå av dette spillet. Ser utrolig gøy ut

Det skjer noe rart noe når jeg kjører. Det kommer noe slags grus eller sand bak meg av og til. Det er også noen slags brune prikker på og rundt bilen min. Hvordan fjerner jeg dette?
Sist endret av Quantum_; 6. august 2013 kl. 18:50. Grunn: skrivefeil
Laster ned alpha release fra PB nå, er det noe jeg liker så skal jeg donere noen kroner.
Jeg kjøpte dette i går. Er faktisk imponert, så 90 kr. er ikke noe å klage på. Denne gangen håper jeg folk kjøper dette, og ikke laster det ned fra bukta og lignende. Det er tross alt 4 entuasister som lager dette. Det er noen bugs enda, og små tekniske ting som kan bli bedre. Men så er det ikke ferdig heller. Men er det noen som har kjøpt det og sett hvor man kan oppdatere det når det kommer oppdateringer? Eller sjekker den dette selv?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tenkte jeg skulle bumbe denne tråden nå som spillet har fått seg noen oppdatering i det siste.

Det er lagt til en ny bil: http://www.beamng.com/entries/44-Bru...nhawk-released

Her er en liste med changelogen i det siste: http://wiki.beamng.com/Changelog