Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 717
Hei
jeg har lyst til og se film klipp på min wii på internett,men når jeg går feks på redtube.com og skal en film der så trenger jeg å instalere flash player og blir henvist til adobe flash player men når jeg trykker last ned,så kommer det en feil melding.
har søkt og søkt (og halvparten forstår jeg ikke) men finner ikke no forstålig.
kan noen hjelpe meg med dette?

mhv
Frodotheking
Sist endret av frodotheking; 15. mars 2008 kl. 19:08.
tror ikke det er mulig atm, mente å huske at det var en måte å gjøre det på så har brukt 30 min på å lete igjennom alle wii forumer jeg er på men nope, nada, niks
Opera til Wii kommer med Flash 9, så med mindre det er noen som lager en flash player som kan streame fra internett, eller at Nintendo oppdaterer flash playeren i Opera, så må du nok holde deg til dataen eller så må du sette opp et mediasenter, laste ned den aktuelle filmen, konvertere den, for så å streame den til Wii'en(men det blir vel for mye job )
Nja, Orb funker fett for meg, slipper og konvertere osv, bare fyr opp orb, ad fila og se..

Prøvde X-OOM Media Center for wii, men det sugde big time..