Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 6665
Sitat av Tullevipp
Det er vell så og si ingen NORMALE voksne folk som skader seg selv. Det er noe fjortizzene driver på med for at folk skal synes synd på seg selv. Ny trend, jaja.
Vis hele sitatet...
Måtte du og din uvitenhet brenne i helvete. Var akkurat og besøkte noen som står meg veldig nær på psykriatisk avdeling ved sykehuset - og skal jeg si deg noe? Samtlige av de som var der er helt normale personer. Jeg ble faktisk litt sjokket selv.
Deezire, det var ikke noe drugs inne i bildet da?
Sitat av Tullevipp
Det er vell så og si ingen NORMALE voksne folk som skader seg selv. Det er noe fjortizzene driver på med for at folk skal synes synd på seg selv. Ny trend, jaja.
Vis hele sitatet...

HUmmfm!

Ny trend som mange her inne sier ja. Men, hva med alle de som dreiv med det før denne "trenden" alle snakker om startet? Blir de plutselig j*vla fjortisser som bare vil ha opmerksomhet? NEI!
Du skal ikke ta alle under en kam.

Kjenner selv fler som kutter seg. Og, har drevet med de i flere år. Og nei, det er ikke noe jævla fjortiss greie for å få opmerksomhet. Det er for å få ut aggresjon. Når det ikke hjelper å springe som en gal rundt, eller denge løs på et tre med et balltre, så prøver de ut denne metoden. Og føler seg gladere. f.eks ved mobbing på skolen osv. Kutte seg selv litt før skolen hver dag. Det kan ofte føre til en slags "You cant hurt me, cause i hurt myself." følelse. Og, mangen blir oftere gladere av det.

Dette er serriøst det værste innlegget jeg har sett på hele freakforum på min tid her inne.
SKJERP DEG!
Får jeg påpeke en liten ting.

Ikke det at jeg har lest noe...


MEN, er det ikke litt tilfeldig at du er JENTE.
Syns dette bare er blitt en jente-aktivitet.

Har faktisk ikke hørt om gutter som gjør dette. :X
Eks-dama mi gjorde det engang når vi var sammen. Vi hadde krangla helt sykt, jeg hadde spist noen piller og var helt mongolid i hue mitt, så jeg ba hu og dra til helvete og at jeg aldri ville se henne igjen. Så stakk jeg hjem. Midt på natta kommer mamma inn på rommet å sier "****** kutta seg opp og blør ille" Da hadde mamma'n din x'n min ringt mamman min, for dem skjønte at noe hadde skjedd! Så forteller mamma at kjærsten min hadde tatt en kniv og skjært seg dypt og hardt over håndleddet og det var en del blod.

Jeg fikk selvfølgelig dårlig samvittighet med en gang, og ble skikkelig urolig!! Så jeg ba selvfølgelig om unnskyldning osv. Så spurte jeg henne: hvorfor gjorde du det? Så svarer hu: "Jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre, det føltes så deilig og kutte meg"

Og hu er helt normal og er ei kjempe flott jente! Og hu var ingen fjortiss i hue sitt eller noe sånt..