Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 3175
Så har vi dette med å prøve på nytt, da. Og kanskje med bedre utstyr?
Hele greia var vel et stunt han gjorde for å motivere de ansatte, ikke for å markedsføre produktet. De prøver nok ikke igjen.
Vel, når man ser hva ruten var, og hvem hjelpemannskapet var, og hvor lenge han hadde trent, kunne man forvente noe annet en at det gikk som det gikk?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Det er vel ingen som hadde forventet noe som helst, personlig likte jeg ikke stuntet noe særlig. Er ganske sikker på at hovedgrunnen til at opera fikk 1million nedlastninger er nettopp på grunn av det "løftet" Hele saken viser seg å være løgn å alle burde gå over på FireFox
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Må si meg enig med tnt, selv om jeg ikke vil anbefale noen å bytte til firefox av den grunn - Opera er jo sjef .

Uansett, jeg hadde ingen forvetninger om at han faktisk skulle begynne å svømme, og når han først gjor det så var det bare å lete etter måter for fyren å avbryte det. Dog, jeg ser ingen grunn til at han ikke kan fortsette der han slapp med nytt mannskap og bedre rutiner? At han tilfeldigvis måtte "redde livet" til en kar betyr vel ikke at han kan bryte lovnaden om å svømme? Er jo ikke som om han døde eller noe...