Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 2922
...du kan sjekke opp fjortis jentene som alltid kommer!! =)
Du er min venn
niigu's Avatar
Jeah! Det Dr. Matrix sa og i tillegg kan dere vel fyre opp en papirfly konkurranse? Eller kanskje en "MacGyver compo", hvor man lager praktiske hjernevarmere (oppgaver) som man skal fullføre ved hjelp av lommekniv.

Høyst anbefalt!
Nå sitter jeg på LAN, og vi har nok alkohol her. Er noen flakser med vodka, konjakk og tequila


Hvis jeg ikke poster her på noen dager så gikk det galt :P
Skal knækkes
Golder's Avatar
Se hvem som klarer å plystre best med munnen full av mariekjeks... Det er artig.

Også kan dere leke "blipp, blopp".
Det skjer som dette:
Fire deltagere sitter på kne rundt ett bord. Ett glass utleveres til hver av deltagerne. I glassene har dere vann, eller annen drikke. (Vann er å foretrekke da det er billig og ikke så klissete)
Deretter tar hver deltager litt vann i munnen, og dere begynner. Den første sier "Blipp", den neste "blopp" på morsomest mulig måte. Slik forstetter dere til den første som ler, og dermed spruter vann. Da er han ute. Så fyller deltagerne mer vann i munnen og forstetter. Når det bare er to igjen, fyller de munnen HELT FULL.
Den som vinner kan feks få en flaske vann

(Dere kan seff være fler)
case mod konkuranse!

Premie for tøffest pc