Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 2921
Hei jeg skal arrangere et LAN med ca 40 stykker på!
Så jeg lurer på hva som kan være morsomt å ha med
Compo, og konkurranser...
Noen tips? har allerede CS,CoD,WCIII compo!
age of empire II !
Halo compo! Dette er et ganske raskt voksende spill, og det er SINNSYKT fett på LAN!
Hjerter kompo og kansje Medal of honor, Risk 2.. Vietcong
Battlefield - et lan uten BF er som sjokolade laget av Hval fett..!

Og seff en snøball krig..!
Last ned en patch for online gaming for Need for speed underground! det er ganske kult å spille mot andre

Ta med selve Need for speed underground også da, hehe :P
Sist endret av rafalpoijken; 3. mars 2004 kl. 20:37.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
fifa compo
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
kanskje dere kan.. åh jeg vet ikke jeg... gjøre noe annet enn å game?
dele fiffig warez og filmer?
Lage det verste måltid, compo. Som nso sa, ikke bare game! Halvparten av et LAN er jo å gå rundt å "kødde"

Alltid gøy med kamera + en cola som er frossen = sur data freak
Flaska eksploderte over hodet til en kamerat av meg Siden LANet var hjemme hos meg, måtte de seff rydde opp etter seg da
Egentlig er jeg enig med nso....gjør noe annet en og game. ta noen allsanger osv :P Eller dere kan se hvem som spiser 1liter sjokolade pudding fortest elns
Trådstarter
nevn noen ting vi kan gjøre uten å spille da :P
samle seg rundt pc-en med størst skjerm og fetest stereo, og se gamle MacGyver-episoder!
Kan jo lage en Render compo, hvis folk er gira på den slags.
Pixler (hvis det vil si paint) er alltid gøy å ha konkuranse i.
Kødde med folk som sover, klassisk
Rigge opp pc'n til kamerater på rare steder (rigga opp en pc på dass med skjermen på do lokket. Fyren kom tilbake fra shopping, og fant pc'n summende på dass)
Rugby, snøball krig, basketball og fotball er alltid gøy. (Testa å spelle rugby på et tak? Ganske artig)

Alt innenfor loven, og fantasiens grenser!
drikke tran eller cola eller andre spisecompoer.

om å gjøre å bli først ferdig med:

en pakke boller
en pakke mariekjeks
flest mulig bamsemums på 1 min. (klarte 7) rekorden er 9
Trådstarter
Takk for alle tips
Har prøvd fyll/lan kombinasjon et par ganger. er jo jævlig ustabilt, men gøy :P
Bortsett fra det er det jo å laste ned/over så mye filmer som mulig til xbox'n min, en runde battlefield i ny og ne og å irritere seg over fjortiser!
har slutta å lane nå da, for mange drittunger og for mye cs. men har jo gode minner fra good old days.. da folk faktisk klarte å bruke pc'n sin og ikke snakka L337 n00b osv..
www.startpost.tk <---- Last ned zatacka, konge spill!

edit: siden virker ikke her men Google er din venn om du vil ha det
Sist endret av Patrick; 3. mars 2004 kl. 21:25.
Se på britisk crazy humor..Black Adder, monty python, fawlty towers...

eller ha en tetris-compo
Battlefield er ett must. Genialt Mulitplayer-spill.
Wildcompoer er jo også genialt. F.eks:

*kontorstol-race
*spise-hel-chili-compo
*styrte-cola-compo (verdensrekorden er 11 sekunder på 1.5L )
*formaterings-compo

osv. Bruk fantasien
Dere må spille Wolfenstein Enemy Territory...
Det ultimate spillet på jord
hjerter er ganske bra
du må lage noen fete bat-filer! viss du ikke klarer å lage dem selv, søker du på forumet. Der er det mye hjelp å få
og så må du spille blobbyvolley, og andre slike små spill! Det er de som er gøy å spille, synest nå jeg!
Synes dere kan lage et bål i hagen, ta ut munnspillet, sette dere i en ring rundt bålet, og synge en fin sang!
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Grafikk compoer er jo smooth hvis det er interesse for det
Age Of Mythology - The Titans.
Genialt lan spill
Ingenting, jeg gjentar, INGENTING! slår MAME på LAN party!
Jeg og en Kamerat spellte oss igjennom alle Metal Slugs spilla 3x eller no!
Høres ikke en compo i street fighter serien fristende ut?
9 giga med MAME er genialt!
hva er MAME?
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
MAME er en emulator.

Hvis jeg ikke tar helt feil emulerer den gamle arcademaskiner...

google it for more info
hva med pc kasting ?

om og gjøre å kaste en pc lengst (du skønner sikkert poenget) :P
Henger meg på Kudus sitt forslag om RTCW ET.
Det er helt klart en av de beste MP-spillene ute.
Dessuten funker det for oss uten windows også
bf er veldig vanskelig å dra igang compo i. spesielt på små lan. sitter selv i crew på et lokalt lan (bølerlan, sammen med bla. nichotin og magne larsen).

av gamecompoer er: cs, q3, wc3, sc, ut2k3 bla. å foreslå. er det et lokalt lan så snakke med gamerne som skal dit. de vet sikkert hvilke spill som folk spiller i området.

scenecompoer er et must:

cola-compo er alltid en slager! kjeks, kanel, banan, cola, melk, proteinshake osv. bare fantasien setter grenser for hva de må tylle i seg. husk spyposer

elastomania pleier å slå ann på storskjerm!

karaoke er kanskje den mest geniale scenecompoen.

bare pm hvis du trenger litt flere tips eller hjelp.
Jeg skjønner ikke at dere kan finne på å klage på folk som gamer på LAN. Hva ellers skal man gjøre? Sitte for seg selv i en krok og leeche warez, noe man like så godt kan gjøre hjemme.

Face it, gaming er det eneste pc-relaterte, sosiale på LANs.

Forøvrig støtter jeg idéen om FIFA compo!
Face it, gaming er det eneste pc-relaterte, sosiale på LANs.
Vis hele sitatet...
ptcch....demoscenen eier gaymerne any day. "litt" problematisk å få lokale småunger til å kode demoer, men det bør så absolutt investeres i storskjerm og vise dem hvor kult det faktisk kan være.
Opprinnelig postet av Orgazmus
Henger meg på Kudus sitt forslag om RTCW ET.
Det er helt klart en av de beste MP-spillene ute.
Dessuten funker det for oss uten windows også
Vis hele sitatet...
Kudos er nicket mitt! Eller Kukost som noen venner sier:P

Det beste er vel en compo med masse forskjellig.
En slags cup med masse spill og en tabell...
Mobil-kasting er en morsom compo. Se hvem som kan kaste en gammel nokia murstein lengst.
Opprinnelig postet av docoma
Mobil-kasting er en morsom compo. Se hvem som kan kaste en gammel nokia murstein lengst.
Vis hele sitatet...
musekasting eier mobilkasting. er litt mere datarelatert og man kan gå f.eks. rett utenfor og bruke ledningen for å slenge musa til helvete og så måle opp hvem som kastet lengst
Dere må ha noe som ikke er data-relatert også. En "kunsumer ulike substanser fortest mulig"-compo slår alltid an. Sørg for å ha nok stasj til at folk spyr. Kjørte selv denne miksen (circa iallefall) på BølerLAN: 10 kjeks, halvliter brus, liten kopp kanel, proteindrikk, skylle ned liten kopp nycopulver med enda en halvliter brus og så til sist en halv liter melk. garantert spyfaktor.
Hva med en "Badger Badger" dansekonkuranse? Den som greier å holde på lengst uten å stoppe eller begynne å le har vunnet
Teipe fast dumme folk til div ting!
"Om å gjøre å ødelegge ens computer på mest kreative måte"-compo. Så får dere kanskje litt luft og et sosialt liv også.
en annen morsom ting er dassrullcompo. man får tre dassruller og man skal pakke inn en annen person på scenen. vinneren får en økonomipakke med dassruller.
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Banzai: Hvordan finner man ut hvem som vinner da?
Lord_Kamikaze: man setter f.eks. opp en poll på et forum. eller man kan ha en jury. man kan da bedømme ut ifra den peneste. mest originale e.l.
Du er min venn
niigu's Avatar
Worms-spillene er jo SLAGERE! Compo i det er garantert vinner..
Ellers kan dere ta noe mer aktivt, for å få ellers avkopling.
Tør ikke nevne eksempler i farta!

niigu
Koding er jo alltids gøy. Ihvertfall hvis folka kan det. Koding i hasjrus er en personlig favoritt (dog oftest alene, finner ingen likesinnede som deler denne interessen ).
PC-kasting kan være farlig. Så en som holdt på å få hele fingern rivd av da den hang fast når han ville slippe...
det er egenltlig til pass forn, man kaster ikke en pc med fingern inne i pc'en..!