Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 9405
Hei! Jeg husker at rema 1000 solgte en veldig god kjekt for et par år siden. Kjeksene ble solgt enkeltvis, og var pakket inn i plastikk. Kjeksen bestod av et lag kjekt et lag sjokolade og et lag kjekt igjen. Jeg mener på å huske at den heter Pick-it eller pick-up eller noe i den duren.. Noen som vet hvilke jeg mener? Og hva de heter?
Kjekt? Mener du kjeks eller..?
en kjekt, flere kjeks?
Trådstarter
5 2
HAHAHA! Mener selvfølgelig kjeks.. Gikk litt fort i svingene..
Kan det være Ballerina kjeks ?
De er vertfall satans gode!
Trådstarter
5 2
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Kan det være Ballerina kjeks ?
De er vertfall satans gode!
Vis hele sitatet...
Hehe, nei det var ikke den.. Kjeksene ble solgt en og en.. og var rektangelformet.. Skulle nesten trodd at det ikke var et norsk merke..
jeg tror jeg vet hva du mener, men husker heller ikke hva de het! Mener det var gul skrift på blå bakgrunn?
Trådstarter
5 2
Har funnet dem! http://www.coursengo.com/supermarche/img?IMG_ID=96371

Noen som vet hvor man får fatt på dem?
Sitat av h2o0000 Vis innlegg
Har funnet dem! http://www.coursengo.com/supermarche/img?IMG_ID=96371

Noen som vet hvor man får fatt på dem?
Vis hele sitatet...
Here you go,sir!
Hvis du spiste disse som barn tror jeg du blir skuffet nå. Smaker sukker og papp i en herlig, tørr blanding.
vet hvilke du tenker på 4 i en pakke gule, de heter pick-up med blå og rød skrift\ motiv. de selger de enda noen steder er sykt gode egentlig...
kjekt at du fant de da. Har selv aldri sett de før. Så litt tørt og trasig ut.
Det er pick-up du tenker på ja Sykt gode er de, men har heller ikke sett de på lenge nå
Det er fullstendig lov å ta en aldri så liten titt på google før man spør simple spørsmål som dette.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Husker jeg pleide kjøpe de på Ica for en 6 år siden
Pick Up var det første jeg tenkte da jeg leste tråden.
Sitat av uberleethaxor Vis innlegg
Det er fullstendig lov å ta en aldri så liten titt på google før man spør simple spørsmål som dette.
Vis hele sitatet...

Vist du viste kva som han skriv hadde du fatta at han ikkje huska navnet og kanskje tenkte hjelp med og finne dei?
Jeg mener det bare er max 1 år siden jeg så de på butikken jeg.
Trodde det var snakk om '' Kjeft '' den lille kartongen med juice i forskjellige smaker, husker jeg elsket de når jeg var liten.
Eat to bite?
Curver's Avatar
Trodde du mente de dinosaurs kjeksene jeg... Men Pick Up har jeg aldrig hørt om. Får kjøpe det en dag jeg ser det. kos deg med Pick Up da...
Pick-up ja

meen er det noen som veit hvor det har blitt av det delikate sjokoladepålegget jeg spiste som barn?!
Brun boks med bilde av en ku på ellernoe, husker ikke hva det het ca 10 år siden
Haha tenkte med en gang jeg så denne tråden WTF er detta for noe a ? Haha første gang jeg har sett noe snakk om kjeks på Freak xD
Sist endret av jonasojac; 26. april 2011 kl. 23:13.
Det er pick-up! Kom i gule pakker og jeg hadde alltid en med i matboksen noen år tilbake!
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Det er pick-up! Kom i gule pakker og jeg hadde alltid en med i matboksen noen år tilbake!
Vis hele sitatet...
No shit, Sherlock.
Sitat av prenix Vis innlegg
No shit, Sherlock.
Vis hele sitatet...
Problem, officer?
Var jo svaret på det han spurte om.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Problem, officer?
Var jo svaret på det han spurte om.
Vis hele sitatet...
.. som allerede har blitt besvart et par ganger.
Sitat av prenix Vis innlegg
.. som allerede har blitt besvart et par ganger.
Vis hele sitatet...
Jeg skal være ærlig, ble litt ivrig ja.
▼ ... noen uker senere ... ▼
siden dere har løst problemet så spør jeg bare her isteden for å lage ny tråd.
for 2-4 år siden hadde rema 1000 en tortilla chips med barbeque(?) smak med bildet av en indianer øvding eller noe på. noen som husker hva denne heter?
Sitat av twixtor Vis innlegg
Pick-up ja

meen er det noen som veit hvor det har blitt av det delikate sjokoladepålegget jeg spiste som barn?!
Brun boks med bilde av en ku på ellernoe, husker ikke hva det het ca 10 år siden
Vis hele sitatet...
Er det Sjokade du tenker på?
De selger den kjeksen i flere innvandrer butikker i oslo hvertfall

ot: Jeg fikk aids hver gang du skrev " kjekt " istedenfor kjeks
Sist endret av SRB; 13. mai 2011 kl. 02:11.
Mener å huske de har disse på Europris
Når vi først er inne på kjekt. Noen som husker hva de mini-knekkebrødene med sjokolade på het? Mener å huske at pakningen var blå. SATANS gode, men så sluttet de å selge dem. Var det bilde av en ku på papiret? ÅÅÅ, savner disse.
Sitat av twixtor Vis innlegg
Pick-up ja

meen er det noen som veit hvor det har blitt av det delikate sjokoladepålegget jeg spiste som barn?!
Brun boks med bilde av en ku på ellernoe, husker ikke hva det het ca 10 år siden
Vis hele sitatet...
kan det være melba du tenker på? synes å huske det var navnet på ett sjokoladepålegg med hvite melkestriper i. fant ingen bilder i farten
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Marzzh Vis innlegg
Vist du viste kva som han skriv hadde du fatta at han ikkje huska navnet og kanskje tenkte hjelp med og finne dei?
Vis hele sitatet...
Vist DU leser inlegget til TS så står det at han muligens husker pick-up eller pick-it og om du tar 2 søk på google så finner du svaret.
Jeg legger fakta på bordet, og liker ikke når uintelligente folk som deg skal hakke ned uten grunn.
usertitle import
bleh's Avatar
Bare et lite tips, uberleethaxor - hvorfor gjøre det å personlig? "liker ikke når uintelligente folk som deg (...)" er ikke utsagn som hører hjemme her.

Ikke misforstå, jeg skjønner abslutt at du blir provosert av folk som ikke gidder å lese tråden før de påpeker "feil". Men det hadde sett så mye bedre ut hvis du bare gnidde inn personsangrepet i en mer sublim forkledning, slik at det heller ble ydmykelse / latterligjøring (men på en ok måte).
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av stehal Vis innlegg
Når vi først er inne på kjekt. Noen som husker hva de mini-knekkebrødene med sjokolade på het? Mener å huske at pakningen var blå. SATANS gode, men så sluttet de å selge dem. Var det bilde av en ku på papiret? ÅÅÅ, savner disse.
Vis hele sitatet...
Å faen, disse hadde jeg helt glemt. Vet hva du snakker om, men husker heller ikke hva de heter...
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Var i Sverige her om dagen.
Å da fant jeg igjen min gode venn mr Dark Dogs.
Som ble solgt i Norge for mange år siden.
Jeg må nok dessverre si at Red bull er vesentlig bedre.
Men denne her er vesentlig bedre, og den var det første kjærlighet til energy drinker.
http://i254.photobucket.com/albums/hh99/Excursion86/fa3fe932.jpg
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Var i Sverige her om dagen.
Å da fant jeg igjen min gode venn mr Dark Dogs.
Som ble solgt i Norge for mange år siden.
Jeg må nok dessverre si at Red bull er vesentlig bedre.
Men denne her er vesentlig bedre
Vis hele sitatet...
Så begge er vesentlig bedre? Kjeks å vite
Sist endret av Fuzzybossen; 28. mai 2011 kl. 02:37.
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Var i Sverige her om dagen.
Å da fant jeg igjen min gode venn mr Dark Dogs.
Som ble solgt i Norge for mange år siden.
Jeg må nok dessverre si at Red bull er vesentlig bedre.
Men denne her er vesentlig bedre, og den var det første kjærlighet til energy drinker.
http://i254.photobucket.com/albums/hh99/Excursion86/fa3fe932.jpg
Vis hele sitatet...
Åfyfaen, sover du i det hele tatt!?
Husker bokstavkjeksene jeg spiste i barndommen, jeg. Jeg ble overbegeistret da de innførte bokstavkjeks igjen for noen år siden, men så var det jammen ikke samme kjeksen.. hva skjedde med de gode, gamle bokstavkjeksene?

Sitat av stehal Vis innlegg
Når vi først er inne på kjekt. Noen som husker hva de mini-knekkebrødene med sjokolade på het? Mener å huske at pakningen var blå. SATANS gode, men så sluttet de å selge dem. Var det bilde av en ku på papiret? ÅÅÅ, savner disse.
Vis hele sitatet...
Fyttirakkern disse her var gode. Kunne knaske 20 sånne pakker om jeg først fikk muligheten..
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Åfyfaen, sover du i det hele tatt!?
Vis hele sitatet...
Red bull er jo desidert best.
Men pris har jo også litt og si + effekt.
Jobber en del "the graveyard shift" og da er det greit med slike greier som dette når man ikke er så glad i kaffe.
Top listen blir :

1 - Redd Bull
2- Monster Ripper
3- Dark Dog
ja, hva skjedde med de originale bokstavkjeksene? 'ny-utgivelsen' er med no sunne greier, det smaker ikke godt. noen land som selger de originale enda? tror det var bilde av et tog på pakka.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Syns vi kan døpe denne tråden om til den store "hvilken matvare er dette?" :d
Noen som husker "Jada" eller noe sånt? Det var et slags saftpluver som kunne blandes ut i vann. Det kom i en grå/hvit pose som var litt mindre enn en rett-i-koppen pose og hadde ett bilde av ett glass på. De kom med to smaker; jordbær/bringebær og annanas. Husker å ha sett de for ca. 2 år siden, noen som hvet om de er mulig å få kjøpt enda?
Saftpulveret het Ja-da og selges nesten ikke lengre. Grunnen er at barn ned i 10-års alderen snortet det og ble høye på noe spesielle søtningsmiddler som fantes i posen. MEN du får akkurat samme pulveret i militæret, bare i en annen forpakning:P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Låner tråden litt jeg. Er noen kjeks som jeg elsket for noen år tilbake. Det var en slags turkjeks. Avlange og rektangulære. De hadde smak av twix eller snickers. Trooor de het noe som bizquit eller bixit , ett eller annet. Noen som vet hvilke jeg mener eller hvor de muligens kan selges enda?
Finnes en type som heter Bixit, finnes både med og uten sjokolade.
http://mvb.no/images/119499.jpg

Edit: og selges i så og si alle matvarebutikker.
Sist endret av Restyle; 14. juni 2011 kl. 18:40.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Finnes en type som heter Bixit, finnes både med og uten sjokolade.
http://mvb.no/images/119499.jpg

Edit: og selges i så og si alle matvarebutikker.
Vis hele sitatet...
Nei ikke slike kjeks husker det var i en gul pappkartong. De var avlange, (sammenlikner her med et skolebrød, bare helt firkantet) og der det gule på skolebrødet er, var det enten snickers eller twix sjokolade. Resten var kjeks.
Du har denne typen og, som selges med forskjellig smak.


Edit: Hvordan får jeg bildet opp her framfor en link forresten?
Sist endret av Fuzzybossen; 14. juni 2011 kl. 19:35.