Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 5325
Sitat av billy18n Vis innlegg
men kommer dette til og stå på rulleblade mitt?
Vis hele sitatet...
De kan ikke skrive noe på rullebladet ditt hvis ikke di vet hvem du er. Noen politi gir blaffen og bare "skremmer" deg.
Tror egentlig at du hadde blitt dratt med inn på politistasjon og blitt ført inn i glattsella hvis di var veldig kiin på å ta deg.
Trådstarter
20 0
de fant jo ut hvem jeg er, og måtte i avhør og forklare meg og fikk bot. d som er spørsmålet nå, er om jeg får lærlingplass i sjøforsvaret siden jeg må være sikkerhetsklarert.
Ring og hør da for faen.

http://www.mil.no/sjo/start/kontakt/
Sist endret av VinumSabbathi; 1. juni 2010 kl. 17:33.
▼ ... over en uke senere ... ▼
"Øko-Terrorist"
Du kan fint bli sikkerhetsklarert med "drikking på offentlig plass" på rullebladet, det de ser etter er relevante saker, og få bryr seg om slike fillesaker. Ble selv sikkerhetsklarert på NATO med en annen som har både drikking på offentlig plass og urinering på offentlig område på rullebladet, gikk rett igjennom, så hvis det går greit for NATO, skal det nok gå greit for Sjøforsvaret.
Sitat av billy18n Vis innlegg
fikk en temmelig stor bot, men politimannen jeg snakket med sa at han tvilte på at dette kom til og gå utover lærlingsjobben min^^
Vis hele sitatet...
Hvor stor bot da?