Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 2168
Leste nettopp denne i nettavisen!
Link til video lenger ned på siden...

Nettavisen
Står lite om det stod stille eller om det beveget seg eller hva.. Høyst sannsynlig er det noe mye mer jordnært enn aliens.

Hadde vært gøy med noen marsboere da

Simen
Den beveget seg, hvis du hadde giddi lasta ned vidoeen hadde du sett det
jau da bra animert den der...
Re-member
Drix's Avatar
Trådstarter
Er jo ikke animert da!
Animert av en hjemmeværende husmor i Asker?
Tipper nok ikke de ville skrevet om det i Nettavisen hvis den var fake...
Ser ikke så veldig animert ut heller spør du meg da.

Det er nok en av de mange metorittene som flyr inn i vår atmosfære for tiden. Det var jo det metorittregnet her om natten, noen som så det?
nei det tror ikke jeg heller at den er...kan sikkert bare være en vanlig meteor...skjer jo stadig vekk at det daler meteorer ned på jorden...helt vanlig det
Opprinnelig postet av r33l
nei det tror ikke jeg heller at den er...kan sikkert bare være en vanlig meteor...skjer jo stadig vekk at det daler meteorer ned på jorden...helt vanlig det
Vis hele sitatet...
Den vart på himmelen i tre minutt! da er det ikke noen vanlig meteor..
Opprinnelig postet av Aces-HigH
Den beveget seg, hvis du hadde giddi lasta ned vidoeen hadde du sett det
Vis hele sitatet...
Nå sitter jeg desverre på ISDN, og da gidder jeg ikke laste ned en video

Men jeg tror fortsatt ikke det er noe epokegjørende. Det er så mange ting som flyr inn i jordens atmosfære hele tiden, at det blir nærmest kjedelig for astromomer..

Simen
Meget interressant...

Holder på å laste ned film-klippet

Men jeg måtte flire litt når jeg så hvem som hadde skrevet artikkelen...

? jaja...

selv eks. FBI-agenter trenger vel ett yrke...
jeg bor i asker!
kanskje vi får se no i lokal nyhetene eller avisene

edit:
det er jo bare den jævla metoren som er på videoen da!
Sist endret av reallife; 22. november 2002 kl. 10:33.
Morsomt med litt UFO´er! Jeg tviler i grunn på at det er noen aliens, men jeg synes den var på himmlen litt lenge til å være en meteor...
er nok ikke en ufo ettersom den brenner i atmosfæren.
som alle vet var dette samme dag som leonidene og det kan liksom ikke være et sammenheng at tilfeldigvis _en_ meteor/komet/en stein fallt ned før/etter alle andre?

Uansett er dette noe for de som tror at et moderskip kommer og henter de på et tak i asker..
Det er nok en meteoritt... Hvis den ble sett i 3 min. på himmelen så går det "romskipet" drit sakte... Prøvde å se videoen, men linken var defekt...
King of Spooning
Acidous's Avatar
Jeg har funnet ut hva det var.

Asker Aliens på vei til kamp
Tviler litt på at det var en ufo........
tviler og litt på at ei husmor har animert en ufo film.
å hvorfor skulle noen ha videokamera tilgjengelig akkuratt på det tidspunktet uten 1* å ha avtalt med alien folka 2*å ha laget det selv.
Tror mest på Acidous sin teori, dessuten er nettavisen full av slike useriøse nyheter.
Ekteparet Helene og Stig Solberg hadde tatt fram videokameraet for å filme meteorregnet «Leonidene» som passerte oss ved 05-tiden tirsdag morgen.

Dem skulle filme meteorregnet. Derfor hadde dem kameraet klart. Er ikke godt å si hva det var, men jeg tror det bare er en uvanlig meteor.
Opprinnelig postet av DanBanan
er nok ikke en ufo ettersom den brenner i atmosfæren.
Vis hele sitatet...
Ikke helt rett det... Uidentifisert Flygende Objekt. Det heter det helt til det er identifisert.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg så noe som lignet på en kråke i går, men den ble aldri identifisert. Vil det si at den er en ufo?
nei, for den var identifisert som fugl
King of Spooning
Acidous's Avatar
Opprinnelig postet av DanBanan
er nok ikke en ufo ettersom den brenner i atmosfæren.
Vis hele sitatet...
Alt brenner i atmosføren så lenge det har høy nok fart.
Det er friksjonen mot lufta som gjør at det begynner å brenne.
tror nok det er en veldig enkel og "normal" forklaring på det... sannsynligvis et fly eller noe, og sol som blir reflektert av eksos/vanndamp
Opprinnelig postet av DanBanan

som alle vet var dette samme dag som leonidene og det kan liksom ikke være et sammenheng at tilfeldigvis _en_ meteor/komet/en stein fallt ned før/etter alle andre?
Vis hele sitatet...
Nei det hørtes jo usannsynlig ut!
lignenede greie ble sett i kristansand for et par måneder siden, tror det var i april. Lignet veldig på den derre greia der.
Som atomet sier så var det nok bare et fly og litt refleksjon. Har selv sett fly som daler ned i horisonten på morningen hvor solen treffer flyet og det reflekterer som satan. Vanligvis mindre "hale" enn det er på filmen, men så er det vel også kjent at kamera ikke klarer å blande sterkelyskilder i et mørkt miljøp særlig godt.
Opprinnelig postet av Acidous
Alt brenner i atmosføren så lenge det har høy nok fart.
Det er friksjonen mot lufta som gjør at det begynner å brenne.
Vis hele sitatet...
presis.. dermed vil jeg ikke påstå at dette er en ufo, eller skal jeg si et transportmiddel from outer space. mener at er man smart så senker man ned hastigheten da man kommer inn i atmosfæren så man ikke brenner opp.
Trodde det var omvendt jeg... at hvis man ikke har høy nok fart brenner det..... Idiotisk tenkt nå som jeg tenker over det
TipeX : ikke at jeg har peiling, men så ikke ut som noe fly og lysrefleksjon.. om det var det ville det nok vært sjekket opp i med rutetider og sånt..
Hvis dette VIRKELIG var et utenomjordisk fartøy, tror du ikke at det hadde vært på nyhetene for lenge siden? Bare en tanke...
dan: Når romferger og slikt kommer ned brenner de.. Men det er bare skallet som brenner eller gløder som det egentlig gjør.. man skal trefe jorda med en veldig fin vinkel. Hvis en har en for liten vinkel så går en forbi jorda, og har man for stor så brenner man opp
Master debater
Dekilaz's Avatar
Heisann! Så samme greia. Har bilder. Hvordan skal jeg poste det? Ett av dem er ganske interessant, ettersom det viser et fly og "kometen/ufoen/whatever" like ved hverandre.
Visst faen er det ufo! Bare litt kjipt for de inni at ufoen dems brant...

Hvorfor skulle det ikke finnes mer liv i universet enn oss? Vi er da ikke alene. Jeg tror på alt som har med sånn overjordisk crap å gjøre, rett og slett fordi jeg vet at menneske umulig kan vite alt. Sånn som med lys, vi ser bare noe av spekteret...
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg tror også at det finnes liv andre steder enn på jorden. Men at de skal komme flygende hit? Nei, det høres ikke så veldig sannsynlig ut. De må tross alt komme hit fra et annet solsystem eller galakse, og alle disse ligger temmelig langt borte. Dessuten regner jeg det som lite sannsynlig at en eventuell annen livsform her i universet har utvilket et romfartøy som beveger seg med lysets hastighet. Med lysets hastighet ville det tatt lang tid å komme hit, og uten lysets hastighet, ville det tatt veldig lang tid å komme hit... Så nei, det er nok ingen ufo.
jeg tror at det kan være en komet eller ufo

Jeg også tror på utenomjordisk crap
altså "Med lysets hastighet ville det tatt lang tid å komme hit, og uten lysets hastighet, ville det tatt veldig lang tid å komme hit... Så nei, det er nok ingen ufo" Jeg vil tro at hvis det romvesner vi snakker om kan det vel godt hende dem har noe som reiser raskere enn lysets hastighet?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Vel, i følge relativitetsteorien kan ikke noen gjenstand komme opp i lysets hastighet, selv om det kan komme svært nær. Så jeg holder fremdeles fast på at det ikke er en ufo.
Hvis noen hadde teknologi til å komme seg til jorden, så hadde de nok vist hvordan de skulle lande, er det letteste å regne ut...

tja, lyses hastighet varierer jo, og tiden relativ, så det er ike sikkert det tar så lang tid alikevel... men tror ikke det er en ufo,..
Jeg vil tro at det er en meteor lr no lignende. Tviler på at det er aliens.. Har vært for mange slike bilder til at jeg tror at noe av det er aliens. Så veldig ut som en meteor men den halen og greier. Og om det er fake eller ikke, hvis den var der er det stor sannsynlighet at det var en med videokamera i nærheten som så det. I dette tilfellet... uhm, hunderre
Master debater
Dekilaz's Avatar
Øhm, som jeg sa, så har jeg noen bilder liggende med et fly som passerer under "ufoen" og begge gjenstandene likner svært - altså vil jeg regne med at "ufoen" egentlig er et fly.

Å tro på UFOer er nesten like unyttig som å tro på Gud
bra vi vet ossen teknologi ufoene har da
UFO el. ufo (eng. Unidentified Flying Object, uidentifisert flygende gjenstand), bet. på en rekke himmelfenomener som det tilsynelatende ikke kan gis noen rimelig forklaring på. Tidligere omtalt som ® flygende tallerkener. De fleste observasjonene kan ved nærmere undersøkelse forklares på naturlig vis, men det står stadig til rest en del uforklarte fenomener, og disse har skapt grunnlag for den såkalte ufologi, læren om og studiet av ufoer.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva jeg skal synes er verst. At det finnes folk som definerer UFO som et romskip fra andre planet eller at noen faktisk har registrert "flygende tallerken" som trademark.
Åhj så jeg liker å ha rett. Det var et fly. Det vi ser er kondenstripene etter som blir opplyst av en lav sol.

http://www.nettavisen.no/servlets/pa...=2&item=243441
da hadde jeg feil..
King of Spooning
Acidous's Avatar
Dersom det _HADDE_ vært en UFO så kunne det ha kommet
fra fremtiden.
Mange av verdens store fysikere har nå tydeligvis funnet
ut at det vil være mulig å reise gjennom tiden ved hjelp
av "ormehull" i rommet... Det _KUNNE_ ha vært en test sonde
sendt fra fremtiden, og pga. problemer etter farten gjennom
ormehullet måtte den komme seg til jorden og lande der.
Noe som gjorde at de mistet kontroll pga. skadene de
hadde pådratt seg...

Bare en teori...
heftige greier, tviler lit på at vi blir invadert

men det der var ikke noe fly ihvertfall.
Re-member
Drix's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av sveleman

men det der var ikke noe fly ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Jo, det var nettopp det det var.. se et par poster ovenfor. Nettavisen har forklaringen..
det kan være en sattelitt .... det er mekket sånn at de brenner langomt opp i atmosfæren. og de er ganske svære ..... sattelitter går ikke rundt jorden evig ... en gang detter de ned liksom .... bare en tanke
Det er nok fortsatt et fly :P Kanskje flyet var invadert av aliens som fiksa på værfoholdene slik at det så slik ut for å vasle om de utenomjordiskes hjemkomst til jorden! De kommer for å kreve planeten tilbake!! Vi er dooooooooooooooooomed!!!!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Kall meg dum, naiv osv. Men jeg har sett mange fly som flyr over huset våres opp igjennom årene. Men jeg kan aldri huske at jeg har sett at noen av de brenne?
Trodde ærlig talt ikke det var normalt, men hva vet nå jeg om fly.
Opprinnelig postet av tnt
men hva vet nå jeg om fly.
Vis hele sitatet...
Mindre enn han "1337 g33k'n" fra sverige ^^

PS: Du er dum og naiv.