Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 845
Hvis lappen min er blitt inndratt etter jeg la meg inn på avrusning (for narkotika). Vil de da teste etter alkoholbruk også for at jeg skal få tilbake lappen? Jeg vet de sender inn prøvene til en lab og tester etter noe Ph verdier av noe slag, men alkohol er jo lovlig. Det var jo ikke derfor de tok lappen fra meg. Er litt stressa nå for jeg drakk meg dritings i går og nå er det bare 3 uker til jeg skal få tilbake lappen og imorgen skal jeg testes igjen. Kanskje viktig å si at jeg er innlagt på institusjon og, men er på perm nå.. Setter pris på svar
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ingen som vet hva de tester etter? Tror folk Kratom er noe de kikker etter? Setter pris på svar!
Jeg har tatt de testene, kratom og psykedelika slår ikke ut. Ikke GHb heller, hvis du ikke tar et par shotter før du sjangler over dassen og skal pisse.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Jeg har tatt de testene, kratom og psykedelika slår ikke ut. Ikke GHb heller, hvis du ikke tar et par shotter før du sjangler over dassen og skal pisse.
Vis hele sitatet...
haha SWEEET