Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 828
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Hvis jeg tar en lapp på fredag, så er det vel ikke sporbart i urin på søndag/mandag? Har tatt det før, men aldri testet ut i forhold til når det er trygt mtp rustesting.
Øhh 2cb på lapper? Hvor stor dose er da en lapp liksom? Må spise et halvt ark da :P Om du har blottere så er det nok ikke 2cb, men mest sannsynlig en annen 2c eller lsd. Tipper nbome, ett stoff folk har daua av i for høye doser... Pass på!
Sist endret av Alge; 16. september 2019 kl. 15:35.
Som alge sier så er det ikke 2cb du har og du burde være forsiktig, en normal dose 2cb er fra 10-30mg og en lapp kan maks holde 3mg-ish så det skjer ikke at du har en lapp med 2cb.
Mest sannsynlig har du en eller annen sketchy research chemical, ville gått tilbake til det menneske som har solgt deg de der og krevd penger tilbake.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Åja, ja kanskje det er lsd. Har tatt det før, men da hadde jeg vært på amfetamin og hasj-kjøret lenge, hadde vært våken i mange dager og ble psykotisk. Ikke så ille at jeg måtte legges inn, men ja.

Denne gangen var tanken å holde seg til kun lappen.
2CB fåes ikke i lapper. Man får det i pille og pulverform, så er nok trolig LSD eller Nbome du har fått, men det vet jo man aldri med mindre man tester shittet - noe du også bør.
Sist endret av Maurjegeren; 16. september 2019 kl. 23:21.