Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3650
Anonym bruker
"Flygende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg lurer på om noen vet om det finnes en oversikt over "suppekjøkken"
Jeg bor i Agder og kan ta buss i både i både aust og vest.

Har blitt kasta ut av samboer og har ikke mat eller penger før den 12.. Hehe min feil. Vet det.
Har heller ikke venner eller familie og snylte på.
Anonym bruker
"Ergerlig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nødhjelp på Nav så får du penger til mat. Du kan også få hjelp med ett sted å bo om du ikke har det.
Frelsesarmeen, søk nødhjelp på nav, send melding til hjelp til å hjelpe på Facebook.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Frelsesarmeen, blå kors
Anonym bruker
"Flygende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det funker ikke helt slik i denne saken, Jeg eier 50% av bolig og "dum som jeg var" overførte jeg siste lønning til henne pga hun står for handel og betaling av regninger slikt. Snuten var og henta meg da ho sa jeg var voldelig mot hun, da var det jo også perfekt att hun hadde masse blåmerker etter som hun skater. Sakens kjerne var at hun kom hjem 2 dager før hun skulle og der hadde jeg besøk av ei annen jente.
Snuten ga meg pålegg om og ikke oppsøke eller kontakte hun til over helga, Fikk ca 5 min på og pakke en sekk.

Jeg har time hos advokat til fredag, og da får jeg sikkert mer info.
Anonym bruker
"Ergerlig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan fortsatt få nødhjelp jo.... Skader uansett ikke å prøve.