Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 723
Jeg har en packard bell easynote laptop med et intel pro nettverkskort.
De andre pc'ene i huset mitt har god tilkobling til internett via en router, linjen min er sterk den også. Men problemet er når jeg skal åpne internettsider i Internet Explorer eller Opera( samme gjelder alle klienter, poker og bittorent);
noen ganger går det å åpne sider andre ganger ikke. Linja er fin, men ingen klienter for koblet til internett. Hvordan for jeg internettkliente til å kjøre vær gang?
Det du prøver å si er: INTÆRN LAGGER?
nope er ikke det. Det er drit rask i starten, men etter hvert dabber det av og den vil ikke vise sider. samme gjelder pokerklienter. Noen som har peil nok til å hjelpe?
Kan det være virus?
Ta en skjekk om det kan være virus/spyware/malware

Eventuelt:
www.avast.com
www.adaware.com
www.ewido.com
det er er mulig, sjekker ut det nå. eneste jeg fant var en trojan dialer- som ikke var så farlig, men kanskje det gjør susen.

edit: noen andre forslag til hva det kan være?
Sist endret av ^Cherub^; 25. september 2006 kl. 20:47.
Jeg ville også satset på at det var virus/spyware som herjet på maskinen din.

Du sier du har søkt etter virus, men har du sett etter om du har spyware? (jeg anbefaler å bruke Spybot - Search and Destroy for å finne/fjerne spyware).
søk igjennom med antivirusprogram, Adaware, Spybot - Search and Destroy, Spyware doctor og så ser du om det er noe bedre.

Hvis det fremdeles ikke funker reformaterer du driten og starter på nytt og prøver å være strengere på sikkerheten.

(eller installer linux å slippe sånt tull ^^)