Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 758
Det jeg lurer på, er hvordan jeg åpner port 7171, og JA, jeg har sett på portforward.com, og har fulgt det som står der, men porten er ikke åpen.

Hvis noen lurer, så er det en Thompson Speedtouch 510. (Hub: D-Link ettellerannet, skal sjekke strax)

~sk33to
Sist endret av Dimergon; 23. september 2006 kl. 19:56.
er det til fildeling du skal åpne porten?

jeg tror jeg har samme router som deg... å den suger noe helt jævlig! har åpnet flere porter men blir fortsatt ikke "connectable".

anbefaler deg å skaffe ny router... speedtouch routerne suger.

personlig liker jeg "Vood" sinde routere. dem har en enkel meny og har eget menyvalg for portforwarding
Sitat av naiSt
er det til fildeling du skal åpne porten?

jeg tror jeg har samme router som deg... å den suger noe helt jævlig! har åpnet flere porter men blir fortsatt ikke "connectable".

anbefaler deg å skaffe ny router... speedtouch routerne suger.

personlig liker jeg "Vood" sinde routere. dem har en enkel meny og har eget menyvalg for portforwarding
Vis hele sitatet...
Jeg skal åpne porten slik at jeg kan kjøre en "Open Tibia" server...

Men ja, Speedtouch suger.. De fleste rutere har en meny "Virtual Server", som er 10000x enklere å åpne porter med, enn å bruke den dritten "NAPT"
Sist endret av Dimergon; 23. september 2006 kl. 21:02.