Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3708
Jeg har et Logitech HD C310 Webkamera. Problemet er at jeg finner ikke en programvare som passer. Den offisielle programvaren til logitech er ute av sync. Jeg tror det er fordi jeg bruker Windows 7.

Jeg prøvde meg også på noe som heter Mycam, men det var bare med en kinesiskspråklig interface. Lastet også noe som heter Debut video, men der må man betale.

Er det noen som har tips for webcam softfare til Windows 7 med enkel funksjonalitet, som i tillegg er gratis?
Sist endret av Sanjar; 27. august 2019 kl. 05:24.
Har du prøvet obs? Det er fri programvare og naturligvis gratis i tillegg. Det er i stand til å ta webcam opptak.

For å være djevelens advokat; er det ikke på tide å «oppgradere» til win 10? Eller i hvertfall forlate win 7. (gnu/)linux eller Mac OS er også et alternativ om du har tid eller penger. Jeg syntes å huske det var snakk om at win 7 ville slutte å få sikkerhetsoppdateringer. Ds bør du i hvertfall bytte.
Trådstarter
Takk. Skal prøve meg på Obs.

Har windows 7 fordi jeg hater interfacen til windows 10. Jeg er dessuten svært konservativt anlagt og vil at alt skal være det samme. Kanskje skaffer jeg win 10 dersom jeg går til innkjøp av ny maskin.
Du kan ha win 10 og laste ned windows 7 interface, da ser pcen din ut som den har win 7 men kjører win 10. Var det jeg brukte på windows 8 da den manglet start menyen.