Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1511
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt edibles 2 ganger begge gikk helt forferdlig dårlig, føltes ut som at jeg ikke kunne gjøre noe, og tiden gikk ufattelig sakte, virket nesten som at jeg ikke styrte meg selv, men bare liksom satt på,
er dette normalt av edibles?

Er veldig keen på å prøve LSD, men ble nesten litt skremt bort av denne opplevelsen,
noen som har hatt lignende opplevelser med edibles?
Det du beskriver er ganske vanlig å oppleve ved høye doser hvis en ikke har brukt cannabis mange ganger
Skal mye mindre til med rev i mat for en mer intens rus

Vanskelig kontrollere inntak. Noe mer enn 0,2 av noe god rev til en som har lite erfaring kan gi en ubehagelig rus.

T.o.m mindre enn 0,2.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 19. mai 2019 kl. 01:19.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sier ingenting om doseringene du brukte. På generelt grunnlag vil jeg fraråde LSD dersom du bæder på edibles. LSD varer også lenge, men er i en annen liga når det kommer til "mindfuck". Psykedelika er ikke for alle.
Veldig vanlig at folk får noia når de spiser cannabis. Det kommer sterkt og varer lenge.

Er uenig i at man skal holde seg unna LSD nødvendigvis fordi man ikke liker cannabis eller synes rusen er ubehagelig. Alexander Shulgin og kona hans fikk noia av cannabisrusen og skjønte ikke hvorfor folk liker det. Jeg også misstriver cannabisrus mer enn noe annet. Det er instant dårlig følelse. Jeg har derimot hatt kjempegode opplevelser på nesten alt annet psykedelisk som sopp, lsd, dmt, 2c-x osv.
Sist endret av Picard; 19. mai 2019 kl. 02:30.
Sitat av Picard Vis innlegg
Veldig vanlig at folk får noia når de spiser cannabis. Det kommer sterkt og varer lenge.

Er uenig i at man skal holde seg unna LSD nødvendigvis fordi man ikke liker cannabis eller synes rusen er ubehagelig. Alexander Shulgin og kona hans fikk noia av cannabisrusen og skjønte ikke hvorfor folk liker det. Jeg også misstriver cannabisrus mer enn noe annet. Det er instant dårlig følelse. Jeg har derimot hatt kjempegode opplevelser på nesten alt annet psykedelisk som sopp, lsd, dmt, 2c-x osv.
Vis hele sitatet...
Interessant, får du negativt tankekjør når røyker?

Får du ikke dette tankekjøret på f.eks. LSD?

eller er det bare snakk om ulike følelser?
Sist endret av Hans Høyhet; 19. mai 2019 kl. 02:37.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Interessant, får du negativt tankekjør når røyker?

Får du ikke dette tankekjøret på f.eks. LSD?

eller er det bare snakk om ulike følelser?
Vis hele sitatet...
Jeg får uten unntak og avhengig av strain (snakker sa om en del forskjellen opp gjennom årene i Canada og Norge (mange venner som er digger røyken og jeg unner dem den) så trenger ikke å bli tipset om forskjellen mellom indika og sativa av noen her) en skikkelig dårlig følelse hvor jeg ikke klarer å slappe av, føler meg ubehagelig, og av og til overtenker (type små angst, ikke for politi eller familie, ingen i familien min som bryr seg om jeg røyker og jeg er med gode venner, men mer om stresselementer i hverdagen som ellers ikke hadde vært noe som påvirket meg til den grad edru.

Jeg har også prøvd 2c-x familien mer enn 100 ganger, DMT 5+ ganger, tatt 7 lapper med LSD i en hytte i skogen og justert med DOC og 5-meo-mipt senere på kvelden (vi startet på grytidlig på morningen). Prøver ikke å overdrive her, men det var en langtids planlagt tur i en reservert hytte med en kompis som jeg ikke har sett på 5 år. Pleier vanligvis å ta veldig moderate doser med med psykedeliske noe jeg først tar det. Men selv på den turen så var det kun etter jeg var dum nok til å ta et trekk at ting ble kjipt i 30 minutter. Den velkjente THC rusen kom frem igjen.

Jeg har erfart at mange folk som påstår de liker cannabis men som nesten alltid blir i kjipe i formen men ikke innser det selv. Har derimot også venner som genuint koser seg hver gang.

Uansett, er ganske normalt i min erfaring å ikke like cannabisrus. Det å spise det attpåtil er en oppskrift som jeg har hørt maange badtrip stories på.

Ikke bekymr deg på grunn av den erfaringen, men om du prøver LSD start veldig smått. Fordi psykedeliske kan være skumle greier og noen folk som tåler cannabis tåler ikke LSD. Setting og venner. Uberviktig.
Sist endret av Picard; 19. mai 2019 kl. 04:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Umulig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Picard Vis innlegg
Jeg får uten unntak og avhengig av strain (snakker sa om en del forskjellen opp gjennom årene i Canada og Norge (mange venner som er digger røyken og jeg unner dem den) så trenger ikke å bli tipset om forskjellen mellom indika og sativa av noen her) en skikkelig dårlig følelse hvor jeg ikke klarer å slappe av, føler meg ubehagelig, og av og til overtenker (type små angst, ikke for politi eller familie, ingen i familien min som bryr seg om jeg røyker og jeg er med gode venner, men mer om stresselementer i hverdagen som ellers ikke hadde vært noe som påvirket meg til den grad edru.

Jeg har også prøvd 2c-x familien mer enn 100 ganger, DMT 5+ ganger, tatt 7 lapper med LSD i en hytte i skogen og justert med DOC og 5-meo-mipt senere på kvelden (vi startet på grytidlig på morningen). Prøver ikke å overdrive her, men det var en langtids planlagt tur i en reservert hytte med en kompis som jeg ikke har sett på 5 år. Pleier vanligvis å ta veldig moderate doser med med psykedeliske noe jeg først tar det. Men selv på den turen så var det kun etter jeg var dum nok til å ta et trekk at ting ble kjipt i 30 minutter. Den velkjente THC rusen kom frem igjen.

Jeg har erfart at mange folk som påstår de liker cannabis men som nesten alltid blir i kjipe i formen men ikke innser det selv. Har derimot også venner som genuint koser seg hver gang.

Uansett, er ganske normalt i min erfaring å ikke like cannabisrus. Det å spise det attpåtil er en oppskrift som jeg har hørt maange badtrip stories på.

Ikke bekymr deg på grunn av den erfaringen, men om du prøver LSD start veldig smått. Fordi psykedeliske kan være skumle greier og noen folk som tåler cannabis tåler ikke LSD. Setting og venner. Uberviktig.
Vis hele sitatet...
kjenner meg igjen i mye av det du skriver ang. skepsis til cannabis rusen, som kan føre til kjipe tankekjør, derfor de få gangene jeg røyker "smaker" jeg meg frem, f.eks. en joint, tar jeg gjerne bare et lite trekk av for å se hvordan det går.

håper du har hatt det fett uten hasj, jeg ser du nevner mange interessante rusmidler som sikkert har gitt deg mange forhåpentligvis mest gode inntrykk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kjenner meg igjen i mye av det du skriver ang. skepsis til cannabis rusen, som kan føre til kjipe tankekjør, derfor de få gangene jeg røyker "smaker" jeg meg frem, f.eks. en joint, tar jeg gjerne bare et lite trekk av for å se hvordan det går.

håper du har hatt det fett uten hasj, jeg ser du nevner mange interessante rusmidler som sikkert har gitt deg mange forhåpentligvis mest gode inntrykk.
Vis hele sitatet...
Absolutt, er ikke så mye å savne når man ikke nyter det iallefall. Har faktisk røyket to ganger det siste året, men begge gangene er på nashspiel etter jeg er ganske småfull, og jeg tar et trekk som i forhold til det de andre røyker er et lite musetrekk. Da blir jeg ganske så fjern og kan kose meg litt. Det er av flere år med sporadisk prøving at jeg vet er den eneste måten og mengden jeg kan tolerere.

Dette er Shulgins kone om han og hennes forhold til marihuana btw siden meg nevnte det tidligere. Jeg kjenner meg litt igjen i hennes beskrivelse om dog ikke så kraftig. :
Marijuana is the same thing. It would
be great to be able to enjoy marijuana,
because you could take it everyday, and we
know a lot of people who do. Also, I don’t
like alcohol at all, so there’s nothing I can
take every evening if I feel like it. But
marijuana is also something that neither of
us can enjoy. Sasha feels that it’s a waste of
time because he doesn’t learn anything. I
finally found out from my daughter, what I
had not understood, which was that not
everybody has my marijuana experience.
What happens to me is that I have a full-
blown psychedelic experience, only with
paranoia. And that’s not much fun. So all
I’m learning is, number one, how to get out
as soon as possible, and, number two, not
to take it again. Yet, marijuana is the
favorite plant or drug of a tremendous
number of people.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Picard; 19. mai 2019 kl. 10:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
@Picard Kjenner meg veldig igjen i sitatet, hadde selv en sterk psykedelisk "trip" av kaken, føltes som at verden gikk i 0.25X fart, så formasjoner i bakken, og lydene jeg hørte følte jeg at hadde en rytme, men så hadde jeg også ekstrem paranoia av THC'en
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
@Picard Kjenner meg veldig igjen i sitatet, hadde selv en sterk psykedelisk "trip" av kaken, føltes som at verden gikk i 0.25X fart, så formasjoner i bakken, og lydene jeg hørte følte jeg at hadde en rytme, men så hadde jeg også ekstrem paranoia av THC'en
Vis hele sitatet...
Flere som får denne effekten av at tiden går ekstremt sakte av edibles.

Tid er jo et relativt begrept.


Tenkte du saktere også? jeg lurer på om en kan tenke saktere og mer i detalj i den tilstanden. Kanksje det er mulig for noen, jeg må vel teste det selv.
Min opplevelse er vell at hjernen jobber/tenker fortere, og at det er derfor tid oppleves som å gå saktere

Ellers synes jeg det er lettere å styre negative tanker på LSD enn THC.
Skifter man rom/setting etc. På syre kommer man seg gjerne ut av loopen. Men på weed følger noiaen gjerne med deg hele veien
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bæder veldig lett på canna, både spise og røyke, men har ofte fine turer på alt av psykedelika. Klart jeg har negative opplevelser på psykedelika, men det føles mer overkommelig å dra seg ut av negativiteten. Løsningene ligger rett rundt hjørnet. Kom overens med døden, sett deg i et annet rom, etc. På canna er jeg så lost at det føles ikke som jeg har kjangs til å bearbeide det selv og bare må ri ut rusen. Føler meg også veldig dum når jeg er høy.
Vil dere si at cannabisrusen er mer "språklig" enn annet psykedelika slik som LSD? altså at hjernen skal overtenke alt og intet?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
@Picard Kjenner meg veldig igjen i sitatet, hadde selv en sterk psykedelisk "trip" av kaken, føltes som at verden gikk i 0.25X fart, så formasjoner i bakken, og lydene jeg hørte følte jeg at hadde en rytme, men så hadde jeg også ekstrem paranoia av THC'en
Vis hele sitatet...
Cannabis gir mer tåkeaktig følelse og noia enn andre psykedelika hvor klarhet er mer normen.