Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1338
jeg har kjøpt noe som heter pink. noen som har erfaring med dette?
rosa klump, når du skraper blir det pulver. sa jeg skulle ha amf men så snakka de om meth og amf samtidig. har kjøpt av noen spanske jeg fast kjøper hasj av men ikke noe annet enn det.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det har jeg aldri hørt om. Hvis det er speed eller meth så har vel denne bare blitt farget rosa. Sist jeg hadde rosa pulver var det 2c-b, aner ikke hva du besitter.

Det kan kanskje være u-47700
2cb har gått under navnet pinkey da det ofte kommer i rosa/brun farget pulver, om det er U-47700 som nevnes over vær forsiktig. Veldig potent stoff.
Har du mulighet til å spørre han?
Om du sa du skulle ha speed så hvorfor tvile på at det er speed du har fått? Har tidligere fått rosa speed som også var klumpete, beste speeden jeg noengang har vært borti, den var så ren at jeg overjusterte på den etter 0,6.
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Har du mulighet til å spørre han?
Vis hele sitatet...
Men liksom... tror du virkelig helt oppriktig at noen logger seg inn på et forum, formulerer og starter et nytt innlegg og tråd, uten å på forhånd ha tenkt på og vurdert muligheten for å gjøre nøyaktig det du foreslår? Når du skrev dette, tenkte du helt seriøst at du tilførte noe til noe som helst?

Resten av innlegget ditt er helt legitimt og har i det minste potensiale til å tilføre diskusjonen noe, men helt alvorlig...
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Men liksom... tror du virkelig helt oppriktig at noen logger seg inn på et forum, formulerer og starter et nytt innlegg og tråd, uten å på forhånd ha tenkt på og vurdert muligheten for å gjøre nøyaktig det du foreslår? Når du skrev dette, tenkte du helt seriøst at du tilførte noe til noe som helst?

Resten av innlegget ditt er helt legitimt og har i det minste potensiale til å tilføre diskusjonen noe, men helt alvorlig...
Vis hele sitatet...
Når du skrev dette, tenkte du seriøst at du tilførte til noe som helst?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Men liksom... tror du virkelig helt oppriktig at noen logger seg inn på et forum, formulerer og starter et nytt innlegg og tråd, uten å på forhånd ha tenkt på og vurdert muligheten for å gjøre nøyaktig det du foreslår? Når du skrev dette, tenkte du helt seriøst at du tilførte noe til noe som helst?

Resten av innlegget ditt er helt legitimt og har i det minste potensiale til å tilføre diskusjonen noe, men helt alvorlig...
Vis hele sitatet...
Nei jeg ville ikke blitt overrasket akkurat. Som denne tråden, Ts har kjøpt noe han trodde var speed, eller meth, og det er rosa. Thats it, hvordan kan man forvente at noen vet hva dette er? Spesielt med kallenavnet, jeg ser det stadig vekk, at folk gir "lokale" navn til stoffet, som ikke er kjent hos noen andre.

Så hva er "pink"? Mest sannsynlig et stoff som har vært hvitt en gang, men noen har tilsatt farge. Et hvitt pulver eller en klump kan være hva som helst. Hvis det er speed eller meth er det vel ganske lett å få sjekket opp dette med en test.
Fargen vil avhenge av prosessen som er brukt. Gul, brun, rosa er noen av fargene "amfetamin" kan ha. Stikkordet her er uansett eztestkit.
Fargen avhenger av hva de hadde av kondittorfarge sist gang dealer din var skikkelig stuket.

Funker det så funker det, farge spiller føkk rolle.
[quote=Tøffetom;3477309]Fargen avhenger av hva de hadde av kondittorfarge sist gang dealer din var skikkelig stuket.

Trenger nok ikke kun å være konditorfarge som er grunnen.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=273175