Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2257
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Visstnok kjøpt ifra glass på brugata. Smaker lett søtt, smelter og bruser litt i munnen. Litt harde å dele.

Delekryss bak, helt hvite og ROCHE *2* på forsiden.







Helt umulig å si for oss her, men utifra beskrivelsen din så høres det ut som ekte greier, litt søt og smelter i munnen.
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Smelter fort som faen i munnen. Er dette vanlig?
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og er det noen særlig sannynlighet for at de kan være farlige? De taes imot angst, og det er jo blant. annet helseangst så det er ikke så rart at jeg er litt paranoid med dem. Jeg har tatt en kvart tablett to ganger tidligere uten å ha dødd av det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smelter fort som faen i munnen. Er dette vanlig?
Vis hele sitatet...
Orginale smelter ikke fort som f... nei. Ikke skal de være harde å dele heller. De knekker lett. Søtlig smak er riktig da.

Sitat av englestøv Vis innlegg
Orginale smelter ikke fort som f... nei. Ikke skal de være harde å dele heller. De knekker lett. Søtlig smak er riktig da.
Vis hele sitatet...
Edit; puttet en halv 2 MG i munnen nettopp det tok ca 5 minutter før oppløst
Sist endret av englestøv; 17. november 2018 kl. 21:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Veldig stor sjanse for at de er falske. Etter hva jeg har hørt fra de med kunnskap og erfaring er 9 av 10 Rivotril glass kjøpt på gata falske.

Det skal sies at mange falske glass faktisk er verdt prisen(6-700kr) om de inneholder Clonazepam selvom de mest sannsynlig er underdoserte. Det er mange fabrikker i blandt annet Serbia som styres helt av mafiaen der nede og produserer benzo kun for salg på det sorte markedet.

På den andre siden, er det mange som selger glass hvor øverste del av glasset er ekte/halvveis ekte og resterende er buff. Eller at produktet du kjøper ikke er Rivo(Clonazepam) i det hele tatt, men et annet RC stoff som f.eks Clonazolam som etter hva jeg hører er stoffet det er i virkelig falske rivo(ikke underdoserte)

Vi er heldige som ikke bor i USA hvor Xanax bars er den dominerende benzoen og 8+ av 10 av varene er presset, og en latterlig høy prosent av disse inneholder andre stoffer enn Alprazolam. Da ofte: Etizolam, FluAlprazolam, Diclazepam, Clonazolam osv. Dette er jo ikke verdens undergang da det fortsatt er i benzo familien men statene er verdens opiat kapital og det er dessverre mange som erstatter eller tilsetter tunge opiater som fentanyl og car-fentanyl og barsa de presset... Jeg hadde ikke tatt sjansen på å ta xanax bein i usa uten opiat test kit. Hulks, busses og red devils er tiltrekkende for xanax elskere, men et spill med liv og helse.

Anbefaler kjøpe benzo kun om de kommer i blister. Er da veldig stor sjanse for at det er ekte apoteks vare, selvom det allikevel kan være 'falske' i den forstand at de kommer fra en fabrikk som ikke er kontrollert av Roche/Galenika/Pfizer. Men om det så er en mafia styrt fabrikk ønsker jeg å tro at om de går igjennom prosessen å blistre opp produktene er resten av produksjons prosessen som den skal være. Har fått lab testet noe diverse benzo fra nevnte leverandører og innhold er som annonsert.
Vanskelig å si om de er fake eller ikke. De fleste fake Rivotriler rundt nå inneholder stoffet "Clonazolam". Det er ikke det samme som "Clonazepam" da det har litt kortere halveringstid o.l

Alle kan kjøpe billig pillepresser på Ebay nå om dagen og falske rivoer. Du må nesten være smådreven på og kjenne forskjellen på effektene eller ha et testkit for å få svar på spørsmålet ditt! Men fellesnenvneren er at vanlige rivoer smelter sakte, de minner litt om "menthol" når du blåser innover, litt som kjølig luft.
Sist endret av Sluzzz; 17. november 2018 kl. 21:52.
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av englestøv Vis innlegg
Orginale smelter ikke fort som f... nei. Ikke skal de være harde å dele heller. De knekker lett. Søtlig smak er riktig da.



Edit; puttet en halv 2 MG i munnen nettopp det tok ca 5 minutter før oppløst
Vis hele sitatet...
Min kvarte brukte ca. 10 sekunder før den var oppløst. Men jeg kjenner jo nå at jeg er tung i kroppen og lett i hodet som etter en halvliter. Kan jo være placebo. Er det veldig liten sannsynlighet for å dø eller bli skikkelig sjuk av kjipe rivo? Er vanlig værstefall at de bare ikke funker like bra?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min kvarte brukte ca. 10 sekunder før den var oppløst. Men jeg kjenner jo nå at jeg er tung i kroppen og lett i hodet som etter en halvliter. Kan jo være placebo. Er det veldig liten sannsynlighet for å dø eller bli skikkelig sjuk av kjipe rivo? Er vanlig værstefall at de bare ikke funker like bra?
Vis hele sitatet...
Men så er jo Clonazelam velig likt Clonazepam i effekt. At de smelter fort betyr kanskje bare at du har RC Benzo. De er kraftige men den funker kortere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min kvarte brukte ca. 10 sekunder før den var oppløst. Men jeg kjenner jo nå at jeg er tung i kroppen og lett i hodet som etter en halvliter. Kan jo være placebo. Er det veldig liten sannsynlighet for å dø eller bli skikkelig sjuk av kjipe rivo? Er vanlig værstefall at de bare ikke funker like bra?
Vis hele sitatet...
Du vil nok ikke dø nei. Men som jeg og flere sier er de nok falske, trolig Clonazolam.
Og dermed uvisst mengde virkestoff så doser forsiktig. Anbefaler også at du leser de litt opp på Clonazolam så du vet hva du har i deg

--> http://lmgtfy.com/?q=Clonazolam+reddit
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Virker ikke som om clonazolam er spesielt farlig heller utifra det jeg leser. Bryr meg egentlig ikke så mye om de virker litt kortere eller litt annereledes bare de tar angsten og sløver meg litt samtidig, og at jeg ikke trenger å være redd for å havne på ambulansetralla etter en halv av disse rivoene. Kjøpte dem fordi jeg drikker vekk angsten hver kveld, og jeg tenkte at noe benzo må da være bedre for kroppen.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virker ikke som om clonazolam er spesielt farlig heller utifra det jeg leser. Bryr meg egentlig ikke så mye om de virker litt kortere eller litt annereledes bare de tar angsten og sløver meg litt samtidig, og at jeg ikke trenger å være redd for å havne på ambulansetralla etter en halv av disse rivoene. Kjøpte dem fordi jeg drikker vekk angsten hver kveld, og jeg tenkte at noe benzo må da være bedre for kroppen.
Vis hele sitatet...
Sånn rent toksisk sett er benzo mye snillere mot kroppen og hjernen enn alkohol, det er rett. Men tro meg, du ønsker IKKE å hekte deg på benzo, og ihvertfall ikke Rivo, det er noe av det jævligste og gå av. Prøv å få deg noe hjelp for angsten heller, istedenfor og selvmedisinere deg.
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Det er nok Clonazolam. Jeg får hjelp imot angsten, men jeg nevner ikke at jeg drikker den vekk litt for ofte. Jeg prøver å ikke gjøre det hver kveld heller, og jeg ser for meg at benzo har mildere rebound-angst og er lettere på kroppen og hodet enn hva alkohol er.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar. Det er nok Clonazolam. Jeg får hjelp imot angsten, men jeg nevner ikke at jeg drikker den vekk litt for ofte. Jeg prøver å ikke gjøre det hver kveld heller, og jeg ser for meg at benzo har mildere rebound-angst og er lettere på kroppen og hodet enn hva alkohol er.
Vis hele sitatet...
Bra du får hjelp da. Skal du absolutt bruke noe benzo så burde du heller prøve å få tak i sobril, det er det snilleste av benzoene ift avhengighet og abstinenser, Rivo er en av de "styggeste" benzoene når det gjelder dette, det og Xanor bør du holde deg langt unna så du slipper å ende opp med et større problem enn angst.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har brukt litt av dem, og ja - de funker. Problemet er at de funker ikke før etter 1 time. Da begynner effekten. Dette tilsier at det ikke er clonazolam, hvilket benzo kan det evt. være som har så treig onset?
Anonym bruker
"Rask Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ekte ut i følge meg, kjøpte et glass forrige dagen der selv. Litt søt i smaken, tar litt tid før de blir oppløst. Angsten går vekk, så de funker hvertfall som faen. Har aldri blitt skuffa når jeg har kjøpt rivo.
Anonym bruker
"Rask Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I natt var jeg sykt rastløs og klarte ikke å finne roen, tok 2 mg og følte effekt etter kanskje 30 min
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Søt i smaken, men en kvart en varer liksom noen sekunder i munnen før den er oppløst i munnen. Den smuldrer opp i kontakt med væske til små korn veldig fort og disse smelter også fort.
Prøv å ta det når du er fyllesyk eller har fått lite søvn, helt syk effekt