Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1849
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har en lapp lsd, vil helst gå for ca 100ug men siden jeg har røyka ca 0.6 med grønning i hele natt å ikke sovet på 14-24 timer.

Vil det gå greit med 100ug for første gang med tanke på at jeg ikke har sovet så mye å er mildest fjern? Blir ikke helt enda tenker jeg skal lese litt, noen få timer til så drar jeg til skogen... er det jeg sikter for hvertfall.

Går gjerne for kun en blotter eller to, vil nyte min første tripp å lage en historie for seg selv på en måte
Høres ut som en god oppskrift på psykose!
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Høres ut som en god oppskrift på psykose!
Vis hele sitatet...
selv på bare en blotter? altså en liten trekant?

er ikke fjern, bare hangover.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Høres ut som en god oppskrift på psykose!
Vis hele sitatet...
hva gjør deg så sikker?
LSD for første gang etter en natt uten søvn høres ikke lurt ut.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men selvfølgelig kan det gå bra, driver snart å pakker å gjør meg klar til jeg skal i skogen,
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Andre innspill før jeg evt drar ut? skal oppdatere
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor spørre når du ikke liker svaret? Lite søvn og hangover er oppskrift på en kjip tur. Du kan glemme å legge deg ned å sove under turen, så jeg sier som de fleste andre vil si, vent.

Men, ikke hør på meg, har bare 15 turer. Alt fra 100ug til
400ug.

100ug første gang er en dose jeg vil anbefale som første tur. Det er alltid mye sterkere enn det folk klarer å tenke seg med mindre du har prøvd psykedeliske stoffer før.

Sier det igjen, jeg ville ventet til jeg var utvilt og "edru", så får du Max ut av turen
Virker ikke som du er interessert i å høre på det som blir sagt, så får vel bare ønske deg god tur!
Sitat av i7cpuftw Vis innlegg
Høres ut som en god oppskrift på psykose!
Vis hele sitatet...
Ja, og att røyke cannabis er som att legge hjernen i stekepanna.
LOL.

Jeg synes det er en fantastisk måte att ta LSD på, men det henger jo an på ettpar faktorer.

Att du er fyllesyk er, IMO, mye verre enn mangel på søvn.
Søvnmangel gjør for meg bare trippen mer intensivt.
Mens når jeg vært dum nok att droppe fyllesyk, har det blitt veldig ubehaglig, både fysisk og mentalt.

Spørsmål til TS;
- Vad er din erfaring med LSD/annen psykedelika?
- Hvordan har du det, sånn mentalt, om dagen?

Skal du ta den fyllesyk, bør du ha noe erfaring av flowet i ruset, og må bra mentalt/fysisk (vilket man sjeldent gjør fyllesyk).

Er det første gang, ville jeg droppet att ta det.
Sist endret av travaxa; 11. august 2018 kl. 13:49.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av travaxa Vis innlegg
Ja, og att røyke cannabis er som att legge hjernen i stekepanna.
LOL.

Jeg synes det er en fantastisk måte att ta LSD på, men det henger jo an på ettpar faktorer.

Att du er fyllesyk er, IMO, mye verre enn mangel på søvn.
Søvnmangel gjør for meg bare trippen mer intensivt.
Mens når jeg vært dum nok att droppe fyllesyk, har det blitt veldig ubehaglig, både fysisk og mentalt.

Spørsmål til TS;
- Vad er din erfaring med LSD/annen psykedelika?
- Hvordan har du det, sånn mentalt, om dagen?

Skal du ta den fyllesyk, bør du ha noe erfaring av flowet i ruset, og må bra mentalt/fysisk (vilket man sjeldent gjør fyllesyk).

Er det første gang, ville jeg droppet det.
Vis hele sitatet...

Ingen erfaring med psykadelika.
Jævlig fint for øyeblikket faktisk.
Eneste jeg vil legge til er at iom at du ikke har sovet er enkelt å greit, ta med smertestillende, du har en god oppskrift på hodepine, og hodepine på tur er absolutt ikke å anbefale...
Merket selv før dere svarte meg at jeg likavel valgte å ignorere kommentarene, men får håpe på det beste.

blir nok ikke mer røykings men har med meg 2 små jointer i tilfelle jeg føler for å booste det litt.

prøver nok med 2-5 blottere
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Merket selv før dere svarte meg at jeg likavel valgte å ignorere kommentarene, men får håpe på det beste.

blir nok ikke mer røykings men har med meg 2 små jointer i tilfelle jeg føler for å booste det litt.

prøver nok med 2-5 blottere
Vis hele sitatet...
Er dette kødd eller mener du det? Blir ikke mer røykings, men du har med 2 joints?

Hvor store er de blotterne? Hvis du skal (sorry uttrykket) være så dum, så for guds skyld ikke ta mer enn 100ug.

Leke med psyken på denne måten er oppskriften på en dårlig tid fremover. 2-5 blottere + 2 joints for boost + hangover og dårlig søvn = grunnen til at stoffer som LSD får er dårlig rykte. IMHO helt idiotisk.

Men, om sagt. Ikke hør på rådene du får, du snakker bare med folk som har erfaring. Hva vet vel vi
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Innstillingen din virker å være god, og du har bestemt deg.

100ug er fin dose for første tur. Men har du stålpsyke, pøka på.

Lykke til og god tur!
Sist endret av bipbapbop; 11. august 2018 kl. 14:40. Grunn: Leif
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo også noe, å ture på syre mens du har i bakhodet at mange rådet deg å ikke gjøre det...
Anonym bruker
"Stø Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker første og siste gang jeg prøvde LSD, ca 150 mcg med null søvn etter nattskift og et par trekk med cannabis på toppen. Endte opp i bad trip/psykose, våkna helt naken blodig i håndjern bak i en politibil og skjønte ikke så mye.
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Merket selv før dere svarte meg at jeg likavel valgte å ignorere kommentarene, men får håpe på det beste.

blir nok ikke mer røykings men har med meg 2 små jointer i tilfelle jeg føler for å booste det litt.

prøver nok med 2-5 blottere
Vis hele sitatet...
Alle reagerer forskjellig, så du kanskje faktiskt mår bedre.

MEN.

2-5 tabs á 100ug, uten fyllesyke, kan floore noen med mye erfaring og en god natts søvn bak seg.

Du aner jo ikke hvordan ruset en gang.

Første gang jeg gick over 300 var jeg en sweat stain i soffa i åtte timmer.
Og det var etter maaaaange turer.

Sikkert forsent nå, men ett par diazepam eller alprazolam i lomma di hadde vært jevlig lurt.

Men tura gott kompis, lykke te å oppdatere gjerne hvordan det gick.

Og ta det rolig med bønne. Det kan lyfte deg fra bakken opp te månen.
Sist endret av travaxa; 11. august 2018 kl. 19:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går som regel fint å trippe uten søvn. Har gjort deg flere ganger. Man bli veldig våken av LSD, så trøttheten blir inteteksisterende. Pleier å krasje helt etter 12 timer. Veldig godt med mye søvn etter en tur.

Forrige gang fikk jeg noen lapper som visstnok skulle være 200ug. Tenkte bare, pffft, Yeah right og slengte i meg to stykk. Det var definitivt 200. Tura så hardt at hele verden smeltet sammen. Var ikk i stand til å gå eller kommunisere med noen. På et punkt kjentes det ut som jeg døde. Klart ikke gi slipp, så jeg kom aldri dypere. Skulle ønske jeg hadde latt det gå. Hadde vært interessant å se hvor jeg endte opp.

God tur
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av travaxa Vis innlegg
Alle reagerer forskjellig, så du kanskje faktiskt mår bedre.

MEN.

2-5 tabs á 100ug, uten fyllesyke, kan floore noen med mye erfaring og en god natts søvn bak seg.

Du aner jo ikke hvordan ruset en gang.

Første gang jeg gick over 300 var jeg en sweat stain i soffa i åtte timmer.
Og det var etter maaaaange turer.

Sikkert forsent nå, men ett par diazepam eller alprazolam i lomma di hadde vært jevlig lurt.

Men tura gott kompis, lykke te å oppdatere gjerne hvordan det gick.

Og ta det rolig med bønne. Det kan lyfte deg fra bakken opp te månen.
Vis hele sitatet...


Hahaha. Ja, man kan faktisk ikke forestille seg hva 300uf gjør med en selv om man har tatt 100ug. Blir det samme som å sammenligne weed og lsd på normal dose.

Har tatt 400ug 3 ganger og blir til å prøve 500ug senere i høst. Som regel er det en helsikes spirituelt reise jeg lærer veldig mye på. Tok det med en sjaman de gangene jeg tok 400ug. Helt syk opplevelse.
Takk for svar.
Stappa i meg hele dritten etter 2 trekanter da jeg ville nå høyere, dro til skogen å fant en gandalf stokk jeg tok med meg til byen å begynte å lage en egen '' civilian'' eller gudene vet hva. Fant 2 villedet jenter, som jeg navigerte gjennom å tok med hjem (samme alder). Tungetalen kom tydelig frem også med alt å alle haha, det var nydelig. Stokken har jeg fortsatt, å den blir med meg videre! Vil nesten lage en trip rapport på dette her

Røyk forresten ca 0.2 av grønning på peak. Nydelig
Sist endret av sjangsespill; 12. august 2018 kl. 10:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tok en relativt kraftig dose trøfler mens jeg var i underskudd på søvn. Tror jeg sov litt under turen, men klarte ikke å skille drøm fra virkelighet, og det var ganske ubehagelig. Fikk også sterkere hallusinasjoner enn vanlig. Anbefales ikke!