Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2376
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det flere som opplever dette? I dagene etter kokain så får jeg ofte en smerte ihjertet, ofte flere steder i brystet (samt stivhet i blodårene i halsen). Del gjerne erfaringer. Det er til det beste for alle brukere av coke.
Aldri brukt, men jeg vet at brystsmerter ofte kan skyldes stress og muskelspenninger. Jeg kan ha tilløp til brystsmerter dersom jeg drikker mange energidrikker. Mistenker at det er samme situasjonen her.
Anonym bruker
"Tilfreds Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, jeg har det samme. Hvor mye som er noia og hvor mye som er faktiske problemer vet jeg ikke. Har hatt litt hopp i hjerterytme her og der i ettertid, men virker som det er good nå noen mnd etter sist inntak, og forhåpentligvis siste gang. Jeg greier aldri dosere riktig grunnet dårlig selvkontroll, så har endt opp med en slags overdose omtrent hver gang. Renner svette av hele meg selv når jeg sitter rolig, pulsen er 150, det er ubehag i brystet. Den stølheten i halsen merker jeg ofte etter inntak, tror det er fordi man kan bli anspent av cola, eller stimulanter forøvrig.
Colaen spenner musklene dine ja, men samtidlig fokus på dette er faktisk ofte bare noia, men betyr ikke at du skal ignorere det helt, viktig og røre litt på seg, ikke for mye men litt, drikk godt, og lur inn et godt måltid, eller værtfall noe næring før du begynner, Cola kan også åpne sår osv, har tatt så mye cola at musklene har flydd i alle retninger imens jeg har sprellet på gulvet, før brukte jeg Cola så si hele tiden fordi jeg hadde alltid så si gratis tilgang til altfor store mengder, det skal en del til, men ikke undervurder Cola, bedøver deg ofte så du ikke kjenner hvor tent du egentlig er, men så er ikke norsk Cola så veldig potent heller, spørs litt på hvem du kjenner, dette brukte og være et hverdagsdop for meg men måtte slutte da jeg så aldri noen metthet, til slutt greide jeg aldri og ta nok, ha et glass vann ved siden av ølen eller energidrikken din, hvis man tror at man har tatt for mye, ro ned nervene, ro ned alkoholen, litt benzo er kan være lurt og ha i bakhånd, pumper hjertet for mye så er det viktig og ikke få panikk, pass litt på temperatur også, og tenk litt over alkoholen om du drikker imens, det kan spille en større faktor en man tror (unnskyld om jeg gjentar meg eller noe men jeg skriver dette i veldig høy speed rus.)
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain og amf øker bøodtrykket, kan gi ujevn hjerterytme, føre til hjertestopp, og utvikle hjerteproblemer. At du kjenner brystsmerter bør du ta som et advarseltegn. Kan virke som du er eksponert for hjerteproblemer da. Ikke at det nødvendgivis skjer noe neste gang du tar coke men at om du fortsetter med det får du kanskje hjertesykdom ti år tidligere enn du egentlig kunne fått det, eller mer alvorlig enn det egentlig hadde blitt
Misbrukt veldig store mengder opp gjennom åra.
Er det en som får angst og noia av cola så er det meg, får helt.. HEELT dundern av det. Men jeg har aldri hatt brystsmerter etter cola. Ikke for å skremme deg men dette burde du ta på alvor. Så innlegget par dager siden og unnlot å svare pga jeg ikke ville skremme, men det blir jo feil å være dumsnill om dette. Jeg kjenner vel ingen som har klagd over brystsmerter etter cola heller