Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5307
Hei!

Har en behringer super x pro 2310 crossover. Har koblet den opp i stereo til 2 forsterkere. en til hf og en til lf. Problemet mitt er at signal-lysene til forsterkerne er forskjellige. Den ene siden har større signal en den andre. Høytallerne spiller like høyt og vis jeg stiller volumet høyere på den ene siden slik at lysene blir like, blir lyden forskjellig.

Sjekket også at det er crossoveren det er noe galt med, og ikke forsterken ved at jeg byttet outputene fra venstre til høyre ble også signal-lysene til forsterkerne "byttet".

Ønsker og få fikset dette siden er ganske irriterende å se på og maxvolumet blir ødelagt ved at den ene siden clipper før den andre.

Håper på noen gode svar, takk!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Prøvd bytte kun elementene og ikke høytalerledningene?
Begge sidene har like elementer? På kornet? Hvis de ikke er det vil det aldri spille likt før du tvinner om spola