Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 4651
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Nettopp handlet litt mdma, ihvertfall det jeg ble fortalt. Den lukter veldig lakris som jeg har hørt mdma skal men fikk et litt rart utslag på Marquis. Krystallene er mørk brun, typ veldig likt brunt sukker! Lukter som sagt veldig lakris men! Testet med marquis nå nettopp, den ble først rød aktig i fargen som tyder til Amfetamin/meta, prøvde derfor å søke opp mørk brune meta krystaller men finner ikke noe. Men den ble svart noe som igjen utelukker amfetamin/meta. Noen som har vært borte i lignende?
Høres ut som du har kjøpt veldig bra mdma. Ta gjerne og legg ut bilde så er det enklere å bedømme herligheten
Den MDMAen jeg har skaffet meg tidligere er "brune" krystaller, som kan minnes om "brunt sukker" når den er hakka opp.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://imma.gr/80310x7971c

Er en knust krystall, er akkurat som brunt sukker i konsistens og utseende men lukter sterk lakris, er også litt som å klemme på potetmel, som den kan være fuktig
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Veldig fuktig da. Men kan Ha blitt gjort for å øke vekten litt.

Ha aldri tenkt på å lukte på mdma så det sier meg nada

Har kjøpt en del brune krystaller med de har sett hardere og tørrere ut. Har du testet den da?
Så en artikkel i iTromso med vedlagt bilde av denne "mdmaen" for et par måneder siden. https://www.itromso.no/nyheter/2019/...e-18238601.ece
Jo brunere og mer luktgivende mdmaen er, så er den dårlig vasket etter hva jeg har forstått. Helt ren mdma skal være bortimot hvit.
Hvis den slår ut som noe annet enn MDMA på testkit hadde jeg nok holdt meg unna, samme hvilken farge og lukt.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av topdogg Vis innlegg
Hvis den slår ut som noe annet enn MDMA på testkit hadde jeg nok holdt meg unna, samme hvilken farge og lukt.
Vis hele sitatet...
Det som er greia, den begynner gjerne på rødt og beveger seg over på lyselilla deretter svart.

Marquis testen har vel ikke noe utløpsdato? Trodde dette var såppas sterke kjemikalier at de hadde en høy shelf life?
Titter litt i reaksjobsboka mi for marquis. Det kan være mdma. Men det kan også være mange andre. Er det en kraftig rødfarge?

Altså mørk eller lyserød?

Er en del av samlet blank i starten, eller er alt rødt?
Sist endret av Topkek; 7. juni 2019 kl. 21:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Topkek Vis innlegg
Titter litt i reaksjobsboka mi for marquis. Det kan være mdma. Men det kan også være mange andre. Er det en kraftig rødfarge?

Altså mørk eller lyserød?

Er en del av samlet blank i starten, eller er alt rødt?
Vis hele sitatet...
Ganske kraftig rødfarge syns jeg men lett å se igjennom, men på toppen svart. men alt blir lyselilla etter 1 minutt bortsett fra toppen som blir litt mer svartere. Det ryker godt og hører veldig at det reagerer med en gang

https://www.ecstasydata.org/view.php?id=4215&mobile=1
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Veldig fuktig da.
Har kjøpt en del brune krystaller med de har sett hardere og tørrere ut.
Vis hele sitatet...
Enig med deg. Har sett mye mdma og det har aldri vært så mykt som det der. Jeg tror at det er i den konsistensen mykt og fuktig fordi det har vært veldig varmt de siste dagene. Putter du det i kjøleskapet er jeg sikker på at det stivner.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Uansett bestilt flere kits nå. Jeg tror nok også det er mdma, mistenker nemlig at det rett og slett er marquis testen som har løpt ut sin holdbarhet. Over 3 år gammel
Ligner litt på pma
Har vært borti like fuktig mdma før. D ble kalt for honningmdma. Noen sa at det var i nest siste fase før det ble til mdma synteseringsmessig. Den var gulere på fargen tho.

Vet at for noen år tilbake ble mescalin solgt som mdma her jeg bor fordi ingen visste hva mescalin var, og derfor fikk ikke innehaveren solgt det. Den var så fuktig at pølsa måtte holdes fryst. Ligner veldig på det der. Men tror ikke mesk slår ut på rød...
Sist endret av Topkek; 8. juni 2019 kl. 01:15.
Bra at du sjekker ordentlig ut av hva du har uansett, hadde vært helt krise om det var pmma i dopet ditt. Fryktelig at så mange dør av det. Hvis du kjenner dealeren din godt så burde du ta det opp med han og si at du ikke liker at den er så myk og spørre om du kan få et annen type.
Prøv å ta en liten prat med en eller flere som du vet hundre prosent har doset seg med denne greia og hør hvordan det var, om det er noen red flags eller røde tråder utenom det vanlige.
Som nevnt over, https://en.wikipedia.org/wiki/Para-Methoxyamphetamine og/eller https://psychonautwiki.org/wiki/PMMA er gnarly og farlig.

Er ikke verdt det å gnome seg skikkelig til fremfor å være sikker på at du holder korrekt substans. Stay safe and roll righteous :]
Det kan være at det er en blanding av stoffer. Typisk når jeg har testet knips som har vært blandet med andre ting så begynner det med en farge også tar den lilla svarte fargen som indikerer mdma over. Men testkittene har en utløpsdato jo, den er på 6mnd tror jeg. Kittet fungerer en god stund etter det, men vesken skifter farge og det tar lenger tid før den reagerer med stoffer.

Det kan være at kittet ditt er gammelt bare også, for da får vesken en litt brun rød farge også tar det litt tid før det reagerer med stoffer. Men skifter testen farge til rød i kontakt med stoffet så tipper jeg det er noe annet enn bare molly i blandingen din.
Veldig bra du tester det du vurderer å putte i deg! Personlig hadde jeg ikke rørt det der tror jeg, ukjent konsistens og tetthet for meg iallefall ser litt melete og mykt ut i konsistensen men kan godt hende den er grovere og hardere i virkeligheten enn hva det ser ut som på bildet. Brun mdma er som regel knusk harde og halvgjennomsiktige krystaller
Sist endret av celtseus; 8. juni 2019 kl. 06:46. Grunn: Skriveleif
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDA har en veldig lakrislignende lukt, uten at det lignet forøvrig.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men som nevnt over det jeg har sett av mda tidligere er mye tørrere enn dette, ville høre andres tanker. Er kun til eget bruk så er ikke noe pes for meg om jeg må kaste det, men kjipt å kaste god mdma pga dårlig test kit
Dette kan være Sassafras (MDA).. Har du flere reagent-kits enn bare Marquis? Simons A / B kan gi deg svar på hvilket MDxx det er.
Jeg har kun brukt helt hvis/gjennomsiktig MDMA. Hadde 20 g som var mest store klumper som jeg delte opp i mindre pakker..

Men det finnes altså god MDMA som er brun og fuktig, som ikke inneholder PMMA?
Beste MDMA jeg har tatt hadde brun farge, stor stein.
Tror jeg ville bestilt opp litt div. testkits her ja for å utelukke andre stoffer. Aldri før har jeg sett en så myk (Om bildet ikke lyver) og brun farge på krystaller. Krystallene burde være veldig lik brunt glass-sukker eller hva det heter, ev. krystallsukker, slik man spiste når man var yngre - Bare med langt mindre konsentrasjoner av brun. Gjennomsiktig brunfarge og knallhardt er gode indikatorer.
Du kan som nevnt lengre opp prøve å legge det i kjøleskapet, men for meg ser dette ut som noe jeg ikke ville puttet i kroppen. Be safe!
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er en grunn til at jeg poster noe her før jeg velger å kaste det. Som sagt dette kan være mye rart, men det kan også være MDMA. Jeg har ingen mulighet til å legge det i kjøleskap. men kommer til å ligge i vinduposten i kveld, ligget til tørk i noen timer nå og konsistensen begynner å ligne mer på mdma. Venter nå på purity test og froehde. Hører at tollvesenet drev å tipset politiet i et par år er dette vanlig praksis enda?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hører at tollvesenet drev å tipset politiet i et par år er dette vanlig praksis enda?
Vis hele sitatet...
De er jo skada så de gjør det helt sikkert fortsatt. Men nå klarer jo fortsatt ikke tollvesenet å stoppe alle pakker som blir sendt da, men du har jo uansett ikke noe ulovlig du
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
tollvesenet sender anmelder til ø,itiet for alt. har vell et skjema de fyller ut raskt. tar bilder og sender beslaget til kropps. det meste blir henlagt. det første er at man må regne med razzia, eller at de venter på deg fra vei hjem fra jobb for å få tatt deg rusa i bilen også. men rus og bil er ikke bra så skjønner et litt. at å ruse seg hjemme burde være lovlig er en annen sak
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
men du har jo uansett ikke noe ulovlig du
Vis hele sitatet...
Noe annet ville vært idiotisk Men fra spøk til en kasse med granater, da er vel det vanlig praksis ved kjøp av piper osv også?

Sitat av iamaddict Vis innlegg
tollvesenet sender anmelder til ø,itiet for alt. har vell et skjema de fyller ut raskt. tar bilder og sender beslaget til kropps. det meste blir henlagt. det første er at man må regne med razzia, eller at de venter på deg fra vei hjem fra jobb for å få tatt deg rusa i bilen også. men rus og bil er ikke bra så skjønner et litt. at å ruse seg hjemme burde være lovlig er en annen sak
Vis hele sitatet...
Rus og bilkjøring har ingenting med hverandre å gjøre, har heller ikke lappen... Men ja, jeg vil helst ha de to trippene jeg har i året uten at de bryr seg
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ikke bestill fra utlandet. Det et risky. Skal man gjøre det har jeg hørt man kan sette opp falsk postkasse. Sørg for det blir sendt som brev. Ikke rekommandert.

Får du beskjed om å hente det på posten lukter det felle.

Det burde ikke komme fortolling på et privat brev så det kan ikke være tilfellet.

En kompis kjøpte 200grsm speed i Sverige. Gadd ikke kjøre å hente det og fikk det tilsendt i posten som brev.

Han fikk en hentelapp i posten. Dro for å hente den, fikk hentet den av posten mot underskrift. På utsiden stod politiet og anholdt han. Tror han fikk 1.5 år, men husker ikke nøyaktig.

De kan også ta razzia noen dager seinere, men tror ikke det skjer så ofte. De ønsker nok å ta deg med en gang. Enten kommer ikke brevet frem, og tollvesenet sender anmeldes tio Lørenskog politistasjon som i slutten av 2018 hadde over 1000 slike saker på vent. Npr de får tid til å se på saken sender de den over til nærmeste politi distrikt der du bor og du kan regne med innkallelse til avhøre, overvåkning og Evt razzia. Det kan ta lang tid og har selv vært borti at under avhøre for en annen ting fant de en 1.5 år gammel smulge sak de ville snakke om vis post.

Er det større mengder vil de reagere med en gang, men innenfor personlig forbruk kan det ta lang tid så du aner ikke hva som skjer. Men er det en pakke som ikke kommer frem fra utlandet må du regne med at de neste to årene kan politiet komme når som helst. Lønner seg nesten å dra å innrømme for å bli ferdig med det enn å leve med det på vent så lenge.

Bestiller du innenlands er du 99.99999% safe. Kanskje 99.99% men tviler på det er mer enn 1 av 1000 som blir tatt for innenlands rus kjøp.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har kun bestilt test kits på nettet
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Det er lovlig. Er en del personvern i Norge så tror det er veldig strengt å melde fra om slikt som ikke nødvendigvis er ulovlig så det skal være trygt.

De kan kun åpne brev de har mistanke om illegale ting. Er det ikke noe som er ulovlig kan du kjøpe så mye du vil og kan ikke tro de har lov å rapportere eller skrive ned dette pga rettighet man har i Norge.

En sexdukke blir noe annet men tror også de må anmelde det for å kunne rapportere å "tipse" politiet.


Er jo ikke ulovlig å kjøpe brukerutstyr i Norge.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Dette så litt rart ut da? Har du prøvd å smake på det hva smaker det?

Jeg har tatt mye mdma i mine dager men er en stund sia , men jeg kan ikke huske at det lukter lakris?

Vel jeg hadde nok prøvd å evt sniffe litt... du kjenner fort igjen om det er mdma i nesa for det svir og har en ganske konkret kjemisk smak

Det ser hvertfall ikke ut som mdma krystaller... jeg har hatt brune krystaller før, men jeg har som en tommelfiger regekl at jeg ikke kjøper mdma som er hakket om til pulver fra krystaller, kjøper kun om det er tydelige krystaller.
Sist endret av Absurd; 9. juni 2019 kl. 22:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Absurd Vis innlegg
Dette så litt rart ut da? Har du prøvd å smake på det hva smaker det?

Jeg har tatt mye mdma i mine dager men er en stund sia , men jeg kan ikke huske at det lukter lakris?

Vel jeg hadde nok prøvd å evt sniffe litt... du kjenner fort igjen om det er mdma i nesa for det svir og har en ganske konkret kjemisk smak

Det ser hvertfall ikke ut som mdma krystaller... jeg har hatt brune krystaller før, men jeg har som en tommelfiger regekl at jeg ikke kjøper mdma som er hakket om til pulver fra krystaller, kjøper kun om det er tydelige krystaller.
Vis hele sitatet...
Tidligere vært borte i krystaller som lukter lakris testet til mdma. Du må lese alt, det var en hel krystall som smakte på en hard overflate 3-4 ganger. Det smaker død og fordervelse rett og slett med noen salte partier mdma kjemisk salt smak.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Ok jeg tror jeg har lest alt, men jeg mente at det er sketchy å kjøpe mdma som ser ut som det du har på bildet, jeg føler det tryggere med hele store krystaller. Nå vet ikke jeg om du kjøpte de som dette eller om du har delt dem opp selv, men på bildet er det iallefall tydelig at noen har tuklet med dem. Kanskje dette er noe nytt med lakris smak? noen år siden jeg har tatt mdma men jeg har tatt mye mdma i mange år før det.

Med det sagt. Når du beskriver det med den smaken som du gjorde så hadde hvertfall jeg tatt det i god tro. ( men lakris smak og mdma har ingen sammenheng for meg ). Er nok desverre bare å regne med å få litt amf eller meth i mdmaen eller xen sin, men når man først tar mdma så synes jeg ikke man skal være bekymret for litt meth, det høres sikekrkt litt skummelt ut men er vanligere en du kanskje tror.
Ser ut som noen har spytta en halv munnfull med snusjus opp det der
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Absurd Vis innlegg
Ok jeg tror jeg har lest alt, men jeg mente at det er sketchy å kjøpe mdma som ser ut som det du har på bildet, jeg føler det tryggere med hele store krystaller. Nå vet ikke jeg om du kjøpte de som dette eller om du har delt dem opp selv, men på bildet er det iallefall tydelig at noen har tuklet med dem. Kanskje dette er noe nytt med lakris smak? noen år siden jeg har tatt mdma men jeg har tatt mye mdma i mange år før det.

Med det sagt. Når du beskriver det med den smaken som du gjorde så hadde hvertfall jeg tatt det i god tro. ( men lakris smak og mdma har ingen sammenheng for meg ). Er nok desverre bare å regne med å få litt amf eller meth i mdmaen eller xen sin, men når man først tar mdma så synes jeg ikke man skal være bekymret for litt meth, det høres sikekrkt litt skummelt ut men er vanligere en du kanskje tror.
Vis hele sitatet...
Lakris lukt, ingen smak. Lest rundt på nettet forhørt meg rundt venner og flere sier at dette et noe flere har vært borte i som har blitt testet flere ganger til mdma.

Jeg har også lest flere steder at det med at noen få prosenter av mdma er meth er bare tull og de siste prosentene er mdma saltet MDMA hcl eller hydroklorid
Kilde: https://drugs-forum.com/threads/maxi...f-mdma.182121/

Jeg er fult klar at formlene ligner men man trenger ikke store forandringer på en struktur for å potensielt forandre hele effekten.

En annen ting blir nevnt andre steder med fargen kan være urenheter. Som for eks dårlig vasket produksjonsutstyr... Om alt går igjennom så skal jeg poste de resultatene jeg får.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Det er nå vi skulle ha vert som nederland å kunne sende produktene våre til en lab for å testes ��
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Helt enig! Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt en maskin selv! Haha
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har også hatt Mdma med lakrislukt , alle som tok det overlevde , godis mdma Var champagnefarget tho , ikke brunt som din Men lakris lukt var d ✌��
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har også hatt Mdma med lakrislukt , alle som tok det overlevde , godis mdma Var champagnefarget tho , ikke brunt som din Men lakris lukt var d ✌��
Vis hele sitatet...
Lakris lukt har jeg opplevd flere ganger, men ikke denne fargen. Søker rundt og er ikke den eneste som har fått dette, og de var så usikre så de testet med opptil 7 tester, alle hadde slått ut på mdma men fortsatt var usikker