Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 674
Anonym bruker
"Vant Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har 15mg oxy men har og knips. skal sniffe det og drikke grapefrukt hele uka før. Men da lurer jeg på om jeg skal ta knips istedenfor og spare oxyen til lørdagen. eller ta oxy på fredagen og knipse på lørdagen? (har serotonin noe og si? )
Når jeg sier fest mener jeg at 5-8 ungdommer som bare chainrøyker inne mange påvirket på knips weed og drita. Oxy er veeeldig sjeldent her jeg bor og jeg har ikke tatt oxy på over ett år nå (20mg)
Men med det samme vil jeg oppleve denne såkalte "nodden"
Er det lurt og drikke eller røyke? og hvilken
Hva skal til for og "nodde" ?

ps veit oxy er sterke greier
Ta knipsen på festen og oxyen når nedturen starter. Skal vel litt mer til en 15 mg for å nodde. Hasj hjelper men vet ikke om det hjelper nok.
Jeg har spist 110mg oxy i en jafs i dag og jeg nodder som bare det. Har litt toleranse da og er en stor kar på 2 meter og 125 kg.

Som sagt, var jeg degså holder du deg til knipsen, tar oxyen på nedturen og en joint hvis det er aktuelt. Dropp alkoholen.
Er det ikke bedre å holde seg til knipsen når man vil ha det litt ekstra gøy? Oxy er søppel imo.... De beste kan gå på smeller der.
Sist endret av Mumrikken; 24. november 2018 kl. 18:00. Grunn: nn